Dumme dumme lorte seng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Worldwide

Så fik man sig lige en meget skæv tå! Ih hvorfor skulle den lorte seng også lige stå der?! Gætter på det hedder lægen i morgen tidlig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Sofia

TRÆLS; altså den smerte der er når man banker sin tå ind i noget, UFFF, det gør SÅ ondt synes jeg!

Anmeld

28. januar 2011

JulieE

Uf og av der har jeg været.. det var bare trappestigen jeg ramte... Med en tå der var brækket og gået af led til følge

Hvis den stadig gør ondt imorgen vil jeg anbefale du tager på skadestuen, ad dte er dem der skal tage røngten af den!1

Rigtig god bedring med tåen!!!!

Anmeld

28. januar 2011

Noneother

Aahh det gør bare SÅ ondt sådan noget.. og det er bare en fesen og ynkelig skade.. Sådan når man skal forklare folk hvorfor man står helt rød i hovedet, med våde øjne og bander som en havnearbejder!

Anmeld

29. januar 2011

Worldwide

Det gør bare mega nas! Endte ved min egen læge igår, og fik et ordenlig gok oveni nødden.. Næste gang jeg vælger at sparke til en seng og tåen ser sådan ud, så hedder det skadestuen ASAP! Heheh ups  Men hun undersøgte mig og ganske rigtig et mindre brud på den ene knogle, en meget slem forstuvning af tå og ledbånd.. Øv øv øv! Det kommer så "kun" til at tage 8 uger førend det er helet ordenligt op.. Så nu har jeg en meget hævet, meget farvet og meget til taper fod:p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.