Kønsscanning:)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.675 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

hej! Kønsscanning?! sådan en omgang har jeg simpelthen valgt at bruge lidt penge på! Men? kan se fra sted til sted er det meget forskelligt hvornår de scanner efter kønnet.. allerede fra 14 graviditets uge.. !?? men der hvor jeg så lader mig scannes, udføre de først fra fulde 17 graviditets uge. ? men har dog hørt positivt om at det sagtens kan lade sig gøre meget før, og hvor svaret passede med MD scanningen. Kan det anbefaldes at jeg evt kan lave en tid i 15 fulde uger? eller vil det være for usikkert? har bare hørt at der ingen tvivl har været hvor det allerede kunne konstateres tidligt. men en myte siger at drengenes og pigernes er svært at skælme så  tidligt.  13+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

betiinsen

jeg blev scannet i uge 15, og der kunne de se det var en pige, og har været til to scanninger efterfølgene hvor det også har vist sig at være en pige, så ved mig passede det

Anmeld

26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

betiinsen skriver:

jeg blev scannet i uge 15, og der kunne de se det var en pige, og har været til to scanninger efterfølgene hvor det også har vist sig at være en pige, så ved mig passede det

ej hvor fedt! tillykke.. det kan jo åbenbart lade sig gøre !    overvejer meget at få det gjort i uge 15.

Anmeld

26. januar 2011

foto på lærred

den-lykkeligste skriver:

hej! Kønsscanning?! sådan en omgang har jeg simpelthen valgt at bruge lidt penge på! Men? kan se fra sted til sted er det meget forskelligt hvornår de scanner efter kønnet.. allerede fra 14 graviditets uge.. !?? men der hvor jeg så lader mig scannes, udføre de først fra fulde 17 graviditets uge. ? men har dog hørt positivt om at det sagtens kan lade sig gøre meget før, og hvor svaret passede med MD scanningen. Kan det anbefaldes at jeg evt kan lave en tid i 15 fulde uger? eller vil det være for usikkert? har bare hørt at der ingen tvivl har været hvor det allerede kunne konstateres tidligt. men en myte siger at drengenes og pigernes er svært at skælme så  tidligt.  13+0

Prøv at høre det pågældende sted hvor du beslutter dig for, hvad de præcis giver i garanti. Der hvor jeg lige var, skulle man være 16+ for at de garantere kønnet. Det vil sige, at hvis de ikke var sikker så ville man få en ny scanning.

Anmeld

26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

foto på lærred skriver:

Prøv at høre det pågældende sted hvor du beslutter dig for, hvad de præcis giver i garanti. Der hvor jeg lige var, skulle man være 16+ for at de garantere kønnet. Det vil sige, at hvis de ikke var sikker så ville man få en ny scanning.

okey, og hvor sikker var din scanning? passede den?

Anmeld

26. januar 2011

foto på lærred

okey, og hvor sikker var din scanning? passede den?

Vi har fået lavet det samme sted med begge børn. Første gang var det rigtig nok, anden gang er kun en uge siden, men tvivler ikke. De sagde begge gange, at hvis de tog fejl skulle jeg bare komme med alle boner på alt hvad der var købt i pigefarver. Så de må være ret sikker. Jeg tror det er meget sjældent at de tager fejl på private scanningsklinikker. En ting er jo ved MD scanning hvor de ikke vil sige det 100 procent, fordi det jo ikke er kønnet de går op i der, men de private, det er jo en del af deres levebrød. vi kunne selv tydeligt se de 3 streger (som betyder en pige)

Jeg var 17+1

Anmeld

26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

foto på lærred skriver:

Vi har fået lavet det samme sted med begge børn. Første gang var det rigtig nok, anden gang er det kun en uge siden. De sagde, at hvis de tog fejl skulle jeg bare komme med alle boner på alt hvad der var købt i pigefarverne. Så de må være ret sikker. Jeg tror det er meget sjældent at de tager fejl på private scanningsklinikker. En ting er jo ved MD scanning hvor de ikke vil sige det 100 procent, fordi det jo ikke er kønnet de går op i der, men de private, det er jo en del af deres levebrød. vi kunne selv tydeligt se de 3 streger (som betyder en pige)

Jeg var 17+1

nej hvor fint. tillykke du skriver 17+1? og sidste besked 15+ eller var det 16+ ? så tør jeg nu godt bruge pengene på en tidliger scanning. Hvorfor skulle det også være anderledes i Esbjerg hvis de kan fuldføre det tidliger andre steder.

regnede heller ikke med til MD at de altid gik efter kønnet - så derfor har jeg besluttet at betale mig til det. og så kunne det være sjovt at hører under MD om de ku kigge efter kønnet !

men sikre tvivler jeg heller ikke på de ik er .. tænker bare at de måske afslår før 17 fulde.

Anmeld

26. januar 2011

foto på lærred

den-lykkeligste skriver:

nej hvor fint. tillykke du skriver 17+1? og sidste besked 15+ eller var det 16+ ? så tør jeg nu godt bruge pengene på en tidliger scanning. Hvorfor skulle det også være anderledes i Esbjerg hvis de kan fuldføre det tidliger andre steder.

regnede heller ikke med til MD at de altid gik efter kønnet - så derfor har jeg besluttet at betale mig til det. og så kunne det være sjovt at hører under MD om de ku kigge efter kønnet !

men sikre tvivler jeg heller ikke på de ik er .. tænker bare at de måske afslår før 17 fulde.

Nej det var ikke mig der skrev 15 det må være en anden.

Jeg håber, at du får en rigtig god scanning, med en sund og rask lille bebs.

Fortsat god graviditet.

Anmeld

26. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

foto på lærred skriver:

Nej det var ikke mig der skrev 15 det må være en anden.

Jeg håber, at du får en rigtig god scanning, med en sund og rask lille bebs.

Fortsat god graviditet.

ups sorry. mange tak! herlige unger du har forresten

Anmeld

26. januar 2011

Brams

den-lykkeligste skriver:

Vi fik en kønsskanning på skanningsklinik.dk og der skulle jeg også være 17+0 før end at de ville gøre det. Mest jo for ens egen skyld, fordi man jo kommer der i håbet om, at man får barnets køn af vide.

Vi fik dog "dispensation" og kunne komme et par dage før, fordi vi skulle flyve til USA og gerne ville vide det inden, med alle de dejlige ting vi kunne købe derovre 

Fik af vide at vi ville få en pige og det holdt stik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.