den-lykkeligste skriver:
hej
! Kønsscanning?! sådan en omgang har jeg simpelthen valgt at bruge lidt penge på! Men? kan se fra sted til sted er det meget forskelligt hvornår de scanner efter kønnet.. allerede fra 14 graviditets uge.. !?? men der hvor jeg så lader mig scannes, udføre de først fra fulde 17 graviditets uge. ? men har dog hørt positivt om at det sagtens kan lade sig gøre meget før, og hvor svaret passede med MD scanningen. Kan det anbefaldes at jeg evt kan lave en tid i 15 fulde uger? eller vil det være for usikkert? har bare hørt at der ingen tvivl har været hvor det allerede kunne konstateres tidligt. men en myte siger at drengenes og pigernes er svært at skælme så tidligt.
13+0
Vi fik en kønsskanning på skanningsklinik.dk og der skulle jeg også være 17+0 før end at de ville gøre det. Mest jo for ens egen skyld, fordi man jo kommer der i håbet om, at man får barnets køn af vide.
Vi fik dog "dispensation" og kunne komme et par dage før, fordi vi skulle flyve til USA og gerne ville vide det inden, med alle de dejlige ting vi kunne købe derovre 
Fik af vide at vi ville få en pige og det holdt stik 
Anmeld