symfyseløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

_-Kathrine-_

Anonym skriver:

har slet ikke overskud til at gå hjemme med det, det bliver ikke bedre af det, jeg går i skole. og tager på barsel 3 uger før termin.. men hjælper de øvelser du laver ?

At gå hjemme er det bedste jeg har kunnet gøre for mig selv-selvom det var svært at acceptere....! Nej, de virker ikke på længere sigt... løsner lidt op mens jeg gør det...-det eneste der virker hos mig er hvile...! Er dog ikke blevet helt inaktiv af at gå hjemme  En lille gåtur med kæresten og hunden er rart et par gange om ugen for understellet....

Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

At gå hjemme er det bedste jeg har kunnet gøre for mig selv-selvom det var svært at acceptere....! Nej, de virker ikke på længere sigt... løsner lidt op mens jeg gør det...-det eneste der virker hos mig er hvile...! Er dog ikke blevet helt inaktiv af at gå hjemme  En lille gåtur med kæresten og hunden er rart et par gange om ugen for understellet....

Kathrine

Ja slf er det dejligt at gå hjemme, men jeg kan ikke være alene hjemme, jeg venter til manden kommer, så skal der slappes af ik fordi jeg hader at være hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.