tumle81 skriver:
Ja det lyder da som en hård opstart... Nr hun bruger lidt tid på at vænne sig til folk er det måske meget godt hun ikke er i en vuggestue med mange børn!! Er det en god gæstedp I har??
Victor er super glad for sin vuggestue, og for de pædagoger der er der, men de er også pragtfulde 
Han er mest ked når jeg afl ham, han er ret glad for sin mor og i disse dage hvor han er syg bliver det jo ikke bedre, tværtimod!!
Knus Kathrina
Hun har endnu ikke været i gæstedagpleje, selv om der har været mange dage der har været brug for det. Vores DP (og os selv) synes ikke hun vil overlade hende til nogle af de andre DP´er når alle DP´erne er sammen om fredagen, for hun er simpelthen så utryg at være sammen med de mange børn og voksne, så hun har været hos vores DP det meste af den tid de er sammen alle sammen.
Vi har måtte bruge vores ferie, har trukket på Bedste og nabo, så indtil videre hænger det sammen, men nok ikke så længe endnu. Heldigvis har jeg et meget forstående arbejde 
Vi håber på at Lærke snart vil få nogle gode hele uger og at det måske kan være med til at det vil gå nemmere for hende, for lige nu kan jeg ikke bære at aflevere hende et sted som hun slet ikke kender.
Og ja du har ret, godt hun ikke er i VS, det ville aldrig have fungeret.
Anmeld