Synes lige I skulle se min dejlige Lærkemus :) - mange bill.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

MariaJ

Hvor er hun dejlig. Tænk at vente i tolv år på sin guldklump. Det kan jeg næsten ikke forestille mig, men fantastisk at hun kom til jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Dansker I Holland

Hold da kæft hvor er hun da bare KÆR og NUSER

Anmeld

27. januar 2011

Brams

MariaJ skriver:

Hvor er hun dejlig. Tænk at vente i tolv år på sin guldklump. Det kan jeg næsten ikke forestille mig, men fantastisk at hun kom til jer.

Ja det er også lidt uvirkeligt. Vi føler os meget privilegeret

Anmeld

27. januar 2011

Brams

NR3ønskebarn skriver:

Hold da kæft hvor er hun da bare KÆR og NUSER

Tak

Anmeld

27. januar 2011

Brams

tumle81 skriver:

Jo tak det går fint... Lige bortset fra en del sygdom for tiden, synes ellers aldrig vores børn er syge men det passer ikke lige nu

Vi har lige haft skoldkopper hos drengene, influenza og mellemøresbetændelse hos Victoria og nu har Victor fået lungebetændelse og konstant snot overalt føler jeg

Det er lidt hårdt da jeg lige har kørt nattevagter og derfor ikke rigtig får sovet da jeg jo har ham hjemme om dagen... Satser på han kan komme afsted i næste uge...

Hvad med jer??

Og tak for komplimenten, synes jo også de er dejlige

Knus Kathrina

Vi har døjet meget med Lærkes ører, hun har fået lagt dræn to gange allerede, men her anden gang ser det ud til at virke

Hun har haft en hård opstart i DP, da hun bruger lang tid på at se folk an inden hun bliver tryg ved dem. Oveni det har DP været syg af 3 omgange og har ferie i 3 omgange, læg Lærkes sygedage oveni, så er det ikke mange hele uger hun har haft siden hun startede i september, og det kæmper vi stadig med

Ellers er hun bare en super glad pige, som vi næsten ikke kan vente med at komme hjem til. Ugedagene går jo super hurtigt når hun allerede sover 18.30, så hvis vi også lige skal nå at lege, så er det bare om at komme hjem fra arbejde  Jeg er heldigvis startet op på deltid, så det er rigtig lækkert.

Knus Trine

Anmeld

27. januar 2011

tumle81

Brams skriver:

Vi har døjet meget med Lærkes ører, hun har fået lagt dræn to gange allerede, men her anden gang ser det ud til at virke

Hun har haft en hård opstart i DP, da hun bruger lang tid på at se folk an inden hun bliver tryg ved dem. Oveni det har DP været syg af 3 omgange og har ferie i 3 omgange, læg Lærkes sygedage oveni, så er det ikke mange hele uger hun har haft siden hun startede i september, og det kæmper vi stadig med

Ellers er hun bare en super glad pige, som vi næsten ikke kan vente med at komme hjem til. Ugedagene går jo super hurtigt når hun allerede sover 18.30, så hvis vi også lige skal nå at lege, så er det bare om at komme hjem fra arbejde  Jeg er heldigvis startet op på deltid, så det er rigtig lækkert.

Knus Trine

Ja det lyder da som en hård opstart... Nr hun bruger lidt tid på at vænne sig til folk er det måske meget godt hun ikke er i en vuggestue med mange børn!! Er det en god gæstedp I har??

Victor er super glad for sin vuggestue, og for de pædagoger der er der, men de er også pragtfulde

Han er mest ked når jeg afl ham, han er ret glad for sin mor og i disse dage hvor han er syg bliver det jo ikke bedre, tværtimod!!

Knus Kathrina

Anmeld

27. januar 2011

Brams

tumle81 skriver:

Ja det lyder da som en hård opstart... Nr hun bruger lidt tid på at vænne sig til folk er det måske meget godt hun ikke er i en vuggestue med mange børn!! Er det en god gæstedp I har??

Victor er super glad for sin vuggestue, og for de pædagoger der er der, men de er også pragtfulde

Han er mest ked når jeg afl ham, han er ret glad for sin mor og i disse dage hvor han er syg bliver det jo ikke bedre, tværtimod!!

Knus Kathrina

Hun har endnu ikke været i gæstedagpleje, selv om der har været mange dage der har været brug for det. Vores DP (og os selv) synes ikke hun vil overlade hende til nogle af de andre DP´er når alle DP´erne er sammen om fredagen, for hun er simpelthen så utryg at være sammen med de mange børn og voksne, så hun har været hos vores DP det meste af den tid de er sammen alle sammen.

Vi har måtte bruge vores ferie, har trukket på Bedste og nabo, så indtil videre hænger det sammen, men nok ikke så længe endnu. Heldigvis har jeg et meget forstående arbejde

Vi håber på at Lærke snart vil få nogle gode hele uger og at det måske kan være med til at det vil gå nemmere for hende, for lige nu kan jeg ikke bære at aflevere hende et sted som hun slet ikke kender.

Og ja du har ret, godt hun ikke er i VS, det ville aldrig have fungeret.

Anmeld

27. januar 2011

isimaven

åhh hun er da godt nok værd at vente på!!! sikke nogle øjne

smuk pige

Anmeld

28. januar 2011

Brams

isimaven skriver:

åhh hun er da godt nok værd at vente på!!! sikke nogle øjne

smuk pige

Tusind tak

Anmeld

28. januar 2011

Mormilla

Hvor er hun bare dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.