Vægt under graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Nadia Foged

Er nu 19+1 henne har indtil nu kun tabt mig, og spiser ikke lige just mega sundt må jeg sige men spiser da ordenlig mad meeen vejede omkring 57 inden jeg blev gravid, nu vejer jeg 53,8 Er det meget normalt jeg ikke har taget på endnu? eller ?

Hvor meget havde jeres vægt ændret sig halvvejs ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

bøgelund

Nadia Foged skriver:

Er nu 19+1 henne har indtil nu kun tabt mig, og spiser ikke lige just mega sundt må jeg sige men spiser da ordenlig mad meeen vejede omkring 57 inden jeg blev gravid, nu vejer jeg 53,8 Er det meget normalt jeg ikke har taget på endnu? eller ?

jeg havde heller ikke taget på da jeg var halvvejs, men endte på + 25.. så det skal nok kunne nå at komme.. 

Anmeld

27. januar 2011

oo

jeg nåede ikke engang op på min pre-graviditetsvægt som højgravid  jeg tabte mig sindssygt meget i 1. trimester grundet opkastninger og selvom de løjede af, så kastede jeg op hele graviditeten, så vægten steg aldrig specielt meget - selvom jeg spiste alt hvad jeg ku få ned (det er trods alt det eneste tidspunkt i ens liv hvor det er RIGTIG fedt at have en mave der er så stor at man kan bruge den som bord )

nu (og kort efter fødslen) vejer jeg 15 kg mindre end jeg vejede for et år siden da jeg blev gravid

du skal jo bare ikke blive undervægtig!

Anmeld

27. januar 2011

Angelspot

Nadia Foged skriver:

Jeg tabte mig 3-4 kg de første 4 mdr og så kom den op igen. Så nu er den på 11 kg mere end før graviditet. Tror de fleste tager på når de kommer halvvejs, det er jo først der der for alvor kommer gang i vokseværket

Så længe du spiser, så skal baby nok få hvad den har brug for.

Anmeld

27. januar 2011

Gaia

bare jeg dog havde tabt mig da jeg var gravid. Men ak og ve tog ca. 25 kg på!!

Anmeld

27. januar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Vil da ikke sige det normalt, men det behøver ikke betyde noget.

Jeg tabte mig altså også indtil uge 25 ca., og her var der intet galt, jeg endte med at tage 5,8 kg på, og det jo ingenting, det var ren baby og moderkage + lidt fedt, men er du urolig så snak med lægen.

Bare husk og spis sundt og varieret og lidt ekstra flødeskumskager, og for guds skyld ikke sult baby og dig selv, er du sulten så æd, og nyd det

Anmeld

27. januar 2011

Den lykkelige

Jeg tabte mig 5 kg indtil uge 10.. er i ige 36 nu.. har så taget dem på igen + 10  Min veninde havde tabt sig 7 kg i uge 20.. og har hørt det samme fra mange andre.. tror måske ikke det er så unormalt...

Anmeld

27. januar 2011

Mira0911

Nadia Foged skriver:

Jeg er 6+2 og har taget næsten 2 kg på.. Skønt allerede.. 

Da jeg ventede Julie tabte jeg mig også enormt meget, men pludselig kom vægten op... Kan ikke huske hvor langt jeg var henne på det tidspunkt. 

Anmeld

27. januar 2011

Clisolka

Jeg endte på +22 kg

Jeg fik samtidigt en graviditetsbetinget sukkersyge, så vægten steg ret hurtigt her...

Anmeld

27. januar 2011

birthee

Jeg tror det er svært at sige hvad der er normalt... Men hvis man lider meget af kvalme, opkast mv., så er det jo svært at tage på... Jeg har indtil nu taget 5 kg på, og er 30+1 idag... Det synes jeg er dejligt, da jeg med frederik tog noget der ligner 20-25 kg på

Men nu har jo så også ham at rende rundt efter, så der bliver ikke så meget sidden stille... Og så har jeg da også haft noget kvalme, som har gjort at jeg ikke har kunnet spise så meget - og lysten til slik og sodavand har været meget svingende, mest til den ikke-lystne side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.