Der er endnu engang brug for Jeres krydsede fingre
I morgen har jeg følgedag, som er en del af min eksamen. Jeg skal arbejde selvstændigt, og min vejleder skal observere, hvordan jeg arbejder. Fredag skal jeg "forsvare" mit arbejde til en mundtlig eksamen. Jeg prøver at tage det stille og roligt og sige "det kan jeg da sagtens, jeg skal bare være mig selv".. Men jeg bliver stadig lidt nervøs ved tanken 
OG! Så har vi fået tilbudt 2 forskellige 3-værelses lejligheder, som jeg ringer på i morgen, og som vi så skal ud og kigge på! Vi er nr. 1 på ventelisten til den ene, og nr 4. på den anden (som vi helst vil have). Vi vil SÅ gerne have tre værelser, nu krølfisen kommer, så det vil være rigtig fedt.
De ligger begge på 2. sal, hvilket også er den etage vi bor på nu. Og havde egentlig sagt, at jeg kun ville bo på 1., nu hvor krølfisen skal op og ned.. Men lejlighederne ligger i rolige områder, hvilket jeg godt vil "ofre" en etage for, i stedet for at få en lejl. på 1. midt i byen... Gi'r det mening?
Så kryds fingre, kære navler. Både for min eksamen, men også for nye og større boligforhold!
Anmeld