Kryds fingre, navler!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

otlitrom

Der er endnu engang brug for Jeres krydsede fingre

I morgen har jeg følgedag, som er en del af min eksamen. Jeg skal arbejde selvstændigt, og min vejleder skal observere, hvordan jeg arbejder. Fredag skal jeg "forsvare" mit arbejde til en mundtlig eksamen. Jeg prøver at tage det stille og roligt og sige "det kan jeg da sagtens, jeg skal bare være mig selv".. Men jeg bliver stadig lidt nervøs ved tanken

OG! Så har vi fået tilbudt 2 forskellige 3-værelses lejligheder, som jeg ringer på i morgen, og som vi så skal ud og kigge på! Vi er nr. 1 på ventelisten til den ene, og nr 4. på den anden (som vi helst vil have). Vi vil SÅ gerne have tre værelser, nu krølfisen kommer, så det vil være rigtig fedt.

De ligger begge på 2. sal, hvilket også er den etage vi bor på nu. Og havde egentlig sagt, at jeg kun ville bo på 1., nu hvor krølfisen skal op og ned.. Men lejlighederne ligger i rolige områder, hvilket jeg godt vil "ofre" en etage for, i stedet for at få en lejl. på 1. midt i byen... Gi'r det mening?

Så kryds fingre, kære navler. Både for min eksamen, men også for nye og større boligforhold!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

AnneBJ

Nu er jeg jo altså ikke navle, men jeg følger jo med i det skjulte alligevel...

Og jeg vil rigtig gerne krydse for både eksamen og lejlighed! Jeg er helt sikker på, at du bliver en fuldstændig fantastisk, varm, empatisk og omsorgsfuld sygeplejerske, så det skal du bare vise vejlederen imorgen, og fortælle fredag.

Hvor har I fået tilbudet lejligheder henne, hvis jeg må værre nysgerrig, som den tidligere Vejlenser (hedder det det??) jeg er..

Knus

Anmeld

26. januar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Nu er jeg jo altså ikke navle, men jeg følger jo med i det skjulte alligevel...

Og jeg vil rigtig gerne krydse for både eksamen og lejlighed! Jeg er helt sikker på, at du bliver en fuldstændig fantastisk, varm, empatisk og omsorgsfuld sygeplejerske, så det skal du bare vise vejlederen imorgen, og fortælle fredag.

Hvor har I fået tilbudet lejligheder henne, hvis jeg må værre nysgerrig, som den tidligere Vejlenser (hedder det det??) jeg er..

Knus

Tak, Anne. Hvor er du sød Og du behøver ikke være skjult navle.. Kom du bare frit frem af busken

Vi har fået tilbudt i Bredballe.. Ikke midt, men oppe i nærheden af Bilka. Der er dejlig grønt rundt om, så det vil jeg synes var dejligt med den lille. Lige nu bor vi midt i byen. Ville ikke turde stille barnet i gården. Men deroppe ville jeg godt turde sætte vognen ud tror jeg

Anmeld

26. januar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Tak, Anne. Hvor er du sød Og du behøver ikke være skjult navle.. Kom du bare frit frem af busken

Vi har fået tilbudt i Bredballe.. Ikke midt, men oppe i nærheden af Bilka. Der er dejlig grønt rundt om, så det vil jeg synes var dejligt med den lille. Lige nu bor vi midt i byen. Ville ikke turde stille barnet i gården. Men deroppe ville jeg godt turde sætte vognen ud tror jeg

Der er også dejligt ude, kan godt forstå I hellere vil derud end inde i midtbyen. Vi har boet nede midt i Vestergade, faktisk lige over for Fakta - det var et helvede! Undskyld mit fransk!

Krydser for I får den!

Anmeld

26. januar 2011

TbCp

Jeg krydser alt hvad jeg kan! Er helt sikker på det nok skal gå godt!

Anmeld

26. januar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Der er også dejligt ude, kan godt forstå I hellere vil derud end inde i midtbyen. Vi har boet nede midt i Vestergade, faktisk lige over for Fakta - det var et helvede! Undskyld mit fransk!

Krydser for I får den!

Ja, det tænker jeg ikke umiddelbart er det bedste sted at bo! Der er mange "skæve eksistenser" i det område!

Jeg takker for de krydsede fingre. Og håber de bringer held

Anmeld

26. januar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan! Er helt sikker på det nok skal gå godt!

Tak!

Anmeld

26. januar 2011

anna-jonas

Jeg behøver slet ikke krydse fingre..........................for selvfølgelig går du da bare til opgaven, som du plejer......................og selvfølgelig klare du det til UG+.

Knæk og bræk i morgen, og fredag.

Knus Mette

Anmeld

26. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Jg krydser, men du kan klarer det nu alligevel!!! Jeg håber i får den lejlighed ved Bilka!

Anmeld

27. januar 2011

JustAnotherName

Krydser for eksamen      Og krydser for lejlighed    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.