Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
på tvillingere - hele to på en gang...
Uh jeg elsker snigpremiere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor-til-asta-09 skriver: på tvillingere - hele to på en gang... Uh jeg elsker snigpremiere
Neeeej hvor jeg vrælede med Laila da hun fortalte om lille "snøvsen"
Stakkels hendes og baby som havde ondt i 9 dage
Tina&Martin skriver: Neeeej hvor jeg vrælede med Laila da hun fortalte om lille "snøvsen" Stakkels hendes og baby som havde ondt i 9 dage
Jeg så udsendelsen i går aftes - og jeg vrælede også. Men de udstråler bare en enorm kærlighed til hinanden de to, det var virkelig skønt at se på.
Og så synes jeg da at Malene og Jannick klarede det super!!! De har da ikke noget at være nervøse for. Og så kunne jeg også små-vræle lidt da Jannick kom hjem og man bare kunne se glæden i både Malene og tvillingernes ansigt.....lidt hormonella er man vel altid...
Znuzke skriver: Jeg så udsendelsen i går aftes - og jeg vrælede også. Men de udstråler bare en enorm kærlighed til hinanden de to, det var virkelig skønt at se på. Og så synes jeg da at Malene og Jannick klarede det super!!! De har da ikke noget at være nervøse for. Og så kunne jeg også små-vræle lidt da Jannick kom hjem og man bare kunne se glæden i både Malene og tvillingernes ansigt.....lidt hormonella er man vel altid...
Jaaa, sys det er nogle gode familier de har valgt
Dejligt at der er skønne familier at følge når nu der ikke var så meget Årgang 0 i år
Hvor er I bare søde Puha, kan fortælle jer at Jannicks og mit forhold bliver sat på prøve i de næste par afsnit. Det er lidt hårdt at kæmpe for åben skærm, men det er godt tv Dejligt at I synes om programmet.
Malene84 skriver: Hvor er I bare søde Puha, kan fortælle jer at Jannicks og mit forhold bliver sat på prøve i de næste par afsnit. Det er lidt hårdt at kæmpe for åben skærm, men det er godt tv Dejligt at I synes om programmet.
Er det kun på sputnik i ser det??
Det er da ikke kommet i tv endnu vel?
Carina1984 skriver: Jeg håber at du har det ok!? Skønt at se dig på tv og ihh hvor er drengene altså skønne, Malene. Man ka bare se kærligheden mellem dog og drengene
Jeg håber at du har det ok!? Skønt at se dig på tv og ihh hvor er drengene altså skønne, Malene. Man ka bare se kærligheden mellem dog og drengene
Jeg er okay søde tak og skønt at du kan se det... dit ER mit liv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128