Så er der snigpremiere på sputnik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Mor-til-asta-09

på tvillingere - hele to på en gang...

Uh jeg elsker snigpremiere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

2babygirls

Mor-til-asta-09 skriver:

Neeeej hvor jeg vrælede med Laila da hun fortalte om lille "snøvsen"

Stakkels hendes og baby som havde ondt i 9 dage

Anmeld

30. januar 2011

ekzunz

Tina&Martin skriver:

Neeeej hvor jeg vrælede med Laila da hun fortalte om lille "snøvsen"

Stakkels hendes og baby som havde ondt i 9 dage

Jeg så udsendelsen i går aftes - og jeg vrælede også. Men de udstråler bare en enorm kærlighed til hinanden de to, det var virkelig skønt at se på.

Og så synes jeg da at Malene og Jannick klarede det super!!! De har da ikke noget at være nervøse for. Og så kunne jeg også små-vræle lidt da Jannick kom hjem og man bare kunne se glæden i både Malene og tvillingernes ansigt.....lidt hormonella er man vel altid...

Anmeld

30. januar 2011

2babygirls

Znuzke skriver:

Jeg så udsendelsen i går aftes - og jeg vrælede også. Men de udstråler bare en enorm kærlighed til hinanden de to, det var virkelig skønt at se på.

Og så synes jeg da at Malene og Jannick klarede det super!!! De har da ikke noget at være nervøse for. Og så kunne jeg også små-vræle lidt da Jannick kom hjem og man bare kunne se glæden i både Malene og tvillingernes ansigt.....lidt hormonella er man vel altid...

Jaaa, sys det er nogle gode familier de har valgt

Dejligt at der er skønne familier at følge når nu der ikke var så meget Årgang 0 i år

Anmeld

30. januar 2011

Mor-til-asta-09

Mor-til-asta-09 skriver:

JA det var vildt så rørene at se så

Anmeld

30. januar 2011

>>Carina<<

Jubiii det må jeg se så snart min syge dreng er puttet i aften glæder mig til at se Malene og drengene

Anmeld

30. januar 2011

Malene84

Hvor er I bare søde  Puha, kan fortælle jer at Jannicks og mit forhold bliver sat på prøve i de næste par afsnit. Det er lidt hårdt at kæmpe for åben skærm, men det er godt tv  Dejligt at I synes om programmet.

Anmeld

30. januar 2011

>>Carina<<

Malene84 skriver:

Hvor er I bare søde  Puha, kan fortælle jer at Jannicks og mit forhold bliver sat på prøve i de næste par afsnit. Det er lidt hårdt at kæmpe for åben skærm, men det er godt tv  Dejligt at I synes om programmet.

Jeg håber at du har det ok!? Skønt at se dig på tv og ihh hvor er drengene altså skønne, Malene. Man ka bare se kærligheden mellem dog og drengene

Anmeld

30. januar 2011

Loa

Er det kun på sputnik i ser det??

Det er da ikke kommet i tv endnu vel?

Anmeld

30. januar 2011

Malene84

Carina1984 skriver:

Jeg håber at du har det ok!? Skønt at se dig på tv og ihh hvor er drengene altså skønne, Malene. Man ka bare se kærligheden mellem dog og drengene

Jeg er okay søde  tak  og skønt at du kan se det... dit ER mit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.