den vildeste oplevelse igår :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Mother-love

igår aftes da kæresten og jeg var gået i seng og havde lagt os godt til rette oplevede jeg dette, det var fandme vildt synes jeg.

jeg lå som sædvandelig med min hånd på venstre side af maven, lige under navlen.

pludeselig begyndte hun at rummenster rundt derinde, hvor efter jeg gav et ordentligt spjæt i min krop i forbindelse med hun vendte sig rundt ovre i venstre side. men mærke at hun vendte sig rundt og det var helt vildt ubehageligt og så det med at min krop reagerede med en refleks som gjorde at min krop gav et ordentligt spjæt. det var godt nok en underligt følelse. og bagefter lå hun så og sparkede videre som hun plejer, bare i modsatte side..

hold da op det var godt nok lidt af en oplevelse synes jeg.

ved ikke hvad jeg ville med dette men ville bare dele det med jer andre tror jeg

knus fra michelle 20+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

SussieThyssen

hehe...det er bare så hyggeligt når de virkeligt går igang derinde

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. januar 2011

Mother-love

SussieThyssen skriver:

hehe...det er bare så hyggeligt når de virkeligt går igang derinde

Kærligst
Sussie

hehe ja.. synes godt nok det er vildt... er så småt begyndt og tænke om hun ikke har brug for søvn.. synes hele tiden hun bevæger sig rundt derinde...

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

michelledam skriver:

hehe ja.. synes godt nok det er vildt... er så småt begyndt og tænke om hun ikke har brug for søvn.. synes hele tiden hun bevæger sig rundt derinde...

Hehe...det skal nok komme når du kommer lidt længere hen..så kan de sove et helt døgn af gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.