Ipod - Iphone - Ipad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.859 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Anonym trådstarter

Er der ikke nogen som gider fortælle lidt om dem?? Hvad er forskellen?? Og hvad kan de??

Det irriterrer mig når vi er nogen steder, og folk snakker om det, og jeg så bare kan sidde og ligne et stort spørgsmål tegn..

Synes virkelig at det er flovt, så derfor er jeg ano.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

LRJ

de kan stort set det samme udover at Ipod er en til musik, iphone er en telefon og ipad er en "minicomputer"  

Anmeld

26. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

Anonym skriver:

Er der ikke nogen som gider fortælle lidt om dem?? Hvad er forskellen?? Og hvad kan de??

Det irriterrer mig når vi er nogen steder, og folk snakker om det, og jeg så bare kan sidde og ligne et stort spørgsmål tegn..

Synes virkelig at det er flovt, så derfor er jeg ano.

iPod er en musik afspiller som mp3 men sol også kan gå på nettet og spille og alt muligt, iPhone er en mobil udgave og kan det samme og meget andet og en iPad er vist nok mere som en bærbar men som også kan alt muligt.. Håber det hjalp lidt

Anmeld

26. januar 2011

foto på lærred

I-phone er en til musik. F.eks hvis du skal ud og løbe. I-Phone er en mobil tlf med touch-screen (f.eks Apple I.phone 3 eller den nye som er nr 4) I.pad er lige som I_phone men er større i skærmen. Dvs man kan se videofilm til det. F.eks kan man tage dem med i flyveren eller børnene kan se film på bagsædet. Både tlf og Ipad kan komme på nettet. Dvs man kan surfe på dem eller sende email osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.