Hehe jamen er det ikke fantastisk.
Ser I..kan I huske den tråd om ønsker, som jeg lavede forleden?
https://www.baby.dk/debat/86299pi1/ordet-er-frit/jeg-oensker-mig--hvad-oensker-du-dig-hyggetraad.aspx
Jeg ønskede mig en scanner, fordi jeg bare har SÅ mange billeder, og har savnet at kunne lægge nogle herind af mine unger som små og den slags, og så også at kunne lave nogle cd'er til mine unger med billeder på fra deres liv..og lave cd'er med gamle anebilleder og den slags.
Nå og så slog det mig, at ja nu gik jeg der og egentligt ønskede mig en scanner, en lille ting som var lidt hverdagsagtig, men alligevel dyr nok til at man ikek bare lige gik ud og købte den.
Så kom jeg til at tænke på, at I andre da også måtte have sådanne mindre ting som I går og ønsker jer, og st det kunne være hyggeligt at høre om.
Men sørme så inden jeg fik set mig om, så var der nogle dejlig piger herinde, der skrev til mig at jeg da kunne købe/få nogle billige scannere af dem.
Og så er det, at jeg lige vil sige tak til jer.
Og især Fru Skovrup, som bare var der som et søm med en dejlig næsten ny scanner/printer/kopimaskine.
Og en-to-vupti er jeg blevet ejer af en fantastisk flot og velholdt maskine.
Den kom med posten i dag, og jeg har scannet billeder hele efrmiddagen, så nu står den lige og holder en lille pause inden den begynder at ryge af overanstrengelse. 
Så 1000 tak søde Skovrup..du er en engel og billederne er i superkvalitet.

Kærligst
Sussie
Anmeld