Nejnejnejnejnej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.897 visninger
27 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg fik besøg idag, klokken 12 var aftalen, så da z vågnede klokken 7 tænkte jeg...PIS. nåh...op og give flaske og putte igen, men det ville frøkenen ikke være med til. alright, klokken lidt i otte stod vi så for alvor op og z kom med ned i liften mens jeg badede og vaskede op. SÅ skulle hun puttes. Det gik okay, klokken var kvart over 9. Min mor ringede og så SKRIIIIIIG i babyalarmen. Så var z vågnet og der var intet, abzut intet at gøre. Så op og ind og så: ØRL! (man er ret meget MOR når ens barn kan ørle godt og grundigt og man selv slipper med en lille plet ). og fuldkommen røde øjne. HM! op i sengen og putte, det går jo virkelig ikke, lille zbarn, du er simpelthen så træt, kan du nu lukke de små dukkeøjne og snorke-snorke? NAAAAJ! frem og tilbage, frem og tilbage med løfter om at "mor går aldrig fra din side" og "mors hånd blir liiige her" og så PRUT og skvulpe-skvulpe-skvulpe. GREAT! Ørl OG tyndskid og da termometret kom frem, også forhøjet temperatur En lettere desperat mor der ringer til far der er på arbejde og abzut intet kan gøre, andet end sige "put hende i barnevognen!". Så pakkepakke ned igen og ud og stå og vugge og nynne "I skovens dybe stille ro" så godt som jeg kan huske melodien og klokken 11:40: SNORK!

jeg nåede lige akkurat at tisse og slukke for tørretumbleren (man er også ret meget mor når 1. maskine ER vasket OG tørret før 12), så bankede det på døren og ind kom Karina med kager og gaver i eet væld og kæmpe kram, og det havde jeg temmelig meget brug for efter den heftige morgen!!

Op ad tasken hiver hun den ene ting efter den anden, alt sammen ting jeg har ønsket mig (PIBE!) og villet købe (Melton futter og Bogen om SOL) eller ELSKER (Liebfraumilch, æblecider og juleskum) ... og så en ordentlig omgang whiskas til missebror  Jeg havde godt på fornemmelsen, at Karina havde noget med, for før jul skrev hun og spurgte om de mærkeligste ting, men jeg troede jo hun prøvede at forvirre mig, så jeg ikke kunne regne ud HVAD jeg fik. Og så får jeg et kort og åbner det - og bliver så overvældet at jeg var lige ved at begynde at græde. Jeg vidste ikke det var fra jer allesammen!!!!

TUSIND TAK!! Tusinde tusinde tusinde tak!!

og tak siger også August, der fik en runde whiskas og puttede sig på mit skød og vist nok syntes at livet var helt alright

og tak Karina, fordi du er dig - og efterlod monstermeget kage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

sarahb

ihh hvor derjligt du kunne bruge det..

Anmeld

26. januar 2011

otlitrom

Værsgo Hvordan reagerede du, da du fik bogen? Karina og jeg snakkede om noget med et skjult kamera (ok, mest mig)

Men du må ikke lave sådan en overskrift. Jeg var lige ved at få min Marabou-chokolade galt i halsen!

Hvordan har z det nu?

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Værsgo Hvordan reagerede du, da du fik bogen? Karina og jeg snakkede om noget med et skjult kamera (ok, mest mig)

Men du må ikke lave sådan en overskrift. Jeg var lige ved at få min Marabou-chokolade galt i halsen!

Hvordan har z det nu?

hun snorker igen - og har holdt sidste flaske i sig i i hvert fald en time nu

jamen Karina har jo løjet helt vildt med den bog der, hun skrev jo til mig i sidste uge at den var udzgt men at hun havde en aftale med firmaet om at jeg kunne få den når den kom igen, så det troede jeg jo på! jeg anede OVERHOVEDET ikke uråd!! jeg tror jeg sagde noget i retning af "AHVA?!" da jeg åbnede den (jeg havde sådan et underligt øjeblik hvor jeg var dybt imponeret over at Karina havde lukket gavepapiret med dobbeltklæbende tape, så det så herreprof ud, og så glemte jeg lidt at der var noget INDE i papiret, du ved).

og jeg kan godt love dig for den bog er FLOT! helt vildt!!! nu er Søren på vej hjem og han ved kun at der er kage

Anmeld

26. januar 2011

otlitrom

x skriver:

hun snorker igen - og har holdt sidste flaske i sig i i hvert fald en time nu

jamen Karina har jo løjet helt vildt med den bog der, hun skrev jo til mig i sidste uge at den var udzgt men at hun havde en aftale med firmaet om at jeg kunne få den når den kom igen, så det troede jeg jo på! jeg anede OVERHOVEDET ikke uråd!! jeg tror jeg sagde noget i retning af "AHVA?!" da jeg åbnede den (jeg havde sådan et underligt øjeblik hvor jeg var dybt imponeret over at Karina havde lukket gavepapiret med dobbeltklæbende tape, så det så herreprof ud, og så glemte jeg lidt at der var noget INDE i papiret, du ved).

og jeg kan godt love dig for den bog er FLOT! helt vildt!!! nu er Søren på vej hjem og han ved kun at der er kage

Flotte indpakninger kan narre selv den bedste!

Og jeg fik godt historien om bogen fra Karina. Hun har en herlig livlig fantasi, liiige til at bilde dig ind, hvorfor du ikke kunne købe bogen

Er der mere kage? Jeg er næsten villig til at cykle til Fyn for at spise kage. Har lige spist en halv plade marabou på ca 10 minutter, og jeg tror jeg spiser resten med det samme.. Og jeg er ikke sukker-mæt endnu.. Men mad? Nej tak!

Har tabt mig mens jeg var syg. Det skal jo spises ind igen.. I chokolade

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Flotte indpakninger kan narre selv den bedste!

Og jeg fik godt historien om bogen fra Karina. Hun har en herlig livlig fantasi, liiige til at bilde dig ind, hvorfor du ikke kunne købe bogen

Er der mere kage? Jeg er næsten villig til at cykle til Fyn for at spise kage. Har lige spist en halv plade marabou på ca 10 minutter, og jeg tror jeg spiser resten med det samme.. Og jeg er ikke sukker-mæt endnu.. Men mad? Nej tak!

Har tabt mig mens jeg var syg. Det skal jo spises ind igen.. I chokolade

når Søren spør om jeg ikke snart har fået nok slik for een dag, så holde rjeg også på den vigtige detalje, at jeg jo altså er 15 kilo mindre og derfor i princippet har 15 kilo slik til gode

JA! der er VILDT meget kage og den smager VILDT godt - også selvom det er gulerodskage uden gulerødder

jeg tror jo bare på alt hvad folk fortæller mig

Anmeld

26. januar 2011

TbCp

Altså hvad med nogle billeder så vi kan se hvad vi har givet dig?

Anmeld

26. januar 2011

otlitrom

x skriver:

når Søren spør om jeg ikke snart har fået nok slik for een dag, så holde rjeg også på den vigtige detalje, at jeg jo altså er 15 kilo mindre og derfor i princippet har 15 kilo slik til gode

JA! der er VILDT meget kage og den smager VILDT godt - også selvom det er gulerodskage uden gulerødder

En gulerodskage uden gulerødder? Er det så ikke "bare" en kage?

Jeg har "kun" ca 1 kg slik til gode. Men det behøver bjørnen ikke at vide. Og lige i dette sekund træder han ind ad døren, og jeg har munden fuld af de søde sager.. Havde håbet på jeg nåede at være færdig inden, for så sku jeg jo ikke dele

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

En gulerodskage uden gulerødder? Er det så ikke "bare" en kage?

Jeg har "kun" ca 1 kg slik til gode. Men det behøver bjørnen ikke at vide. Og lige i dette sekund træder han ind ad døren, og jeg har munden fuld af de søde sager.. Havde håbet på jeg nåede at være færdig inden, for så sku jeg jo ikke dele

Søren stod også og gloede på mig igår da jeg sagde at Gulerodskagen altså var uden gulerødder: "altså...hende Karina....er hun ikke en rimelig dårlig kagebager hvis hun kan glemme gulerødderne i gulerodskage???"  men jo, det er vel bare en kage så, men alt der har cheese frosting på toppen glider ned herhjemme uden mindste besvær

Anmeld

26. januar 2011

otlitrom

x skriver:

Citat bjørn: HAR DU ALLEREDE SPIST SÅ MEGET!??!! Ja, jeg har godt sagt det til dem på arbejde at du æder meget....

bum bum bum...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.