Det er lige så forskellige som børn er forskellige.... Så længe du kan komme i kontakt med barnet, og det gider lidt andet end bare at sove, så behøver du ikke gøre noget.... Giv evt en pernodil jr for at slå feberen lidt ned!
Nicklas havde sidst han var syg pludselig 42.6 i feber og jeg ringede selvfølgelig straks til vagtlægen. mens jeg snakkede med vagtlægen spurgte nicklas efter noget at drikke. Vagtlægen spørger så om det var mit syge barn med den høje feber som snakkede?? Hvortil jeg jo så svarede ja.... Jamen så længe han kan snakke, så skal du ik være nervød..... 

Bestamte mig dog for at fortsatte hans feber i den dur hen af aften så ringede jeg direkte til børneafd i herning og snakkkede med dem... Men hans feber faldt dog til 41.1 hen af aften. Og 40-41 er meget normalt når Nicklas er syg, og med den temp kan han stadig finde på at sidde stille og lege....
Jeg vil mene du skal ringe hvis du føler dig utryk, elller feberen pludselig stiger megget hurtig... Men sørg for en masse og drikke og gerne saft eller juice, også kun undertøj og et tyndt tæpppe.....
Go bedring....
Kram
Anmeld