Håber ikke det er bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Moar2011

så blev det desværre min tur til at få tjekket om jeg har bækkenløsning på fredag skal lægen se på det..

Jeg har en "krampe" i ballen/låret førhen var det ikke så tit, men nu er den der uafbrudt når jeg sidder ned, når jeg så skal op fra stolen, kan jeg næsten ikk støtte på benet, så går som en tyk and i en 5-10minutter.

Så hvis jeg går lidt for hurtig, får jeg en træææls smerte nede ved underlivet, som om jeg mega meget skal tisse og så bare ondt.. og når først den smerte kommer, går jeg igen som en tyk and :s ..

og lidt besvær ved at vende mig i sengen nogen nætter, fordi det gør avs i læden.

Ihh nyder så meeeget at være gravid  - men virkelig for at jeg ikke skal til at døje med ømheder..

sorry det måske blev til lidt pyler-ri herfra

22+0 idag med vidunderet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Sofia

Ej hvor surt.. jeg har også overvejet om jeg har en bækkenløsning på vej, nogenlunde samme smerter som dig. Men ja, hvis det er bækkenløsning må vi jo tage det med, men ville da være RART at slippe

Anmeld

28. januar 2011

Moar2011

Sofia skriver:

Ej hvor surt.. jeg har også overvejet om jeg har en bækkenløsning på vej, nogenlunde samme smerter som dig. Men ja, hvis det er bækkenløsning må vi jo tage det med, men ville da være RART at slippe

var ved lægen idag, og der var slet ingen tegn på bækkenløsning . - hun fik mig til at lave lidt små øvelser, og derefter sagde hun så at dem ville jeg slet ikk være i stand til at lave hvis det var bækkenløsning, og  så tryggede hun nogen steder. - så fik en øvelse jeg sku lave en gang imellem, pga den der karme argtig smarte i ballen/lår..

så sq jeg huske at hvile indimellem, for det HELE gir sig så meget i den tid her, så det klart man føler kroppen er hel færdig, og så sq jeg vende mig af med at sove halv på maven, grunden ved jeg ikk. gør du det? hihi..

og så et råd hun gav, tag ud og svøm en gang om ugen, det er så lækker for kroppen når de arbejder så hårdt

Anmeld

28. januar 2011

Sofia

Babyklar skriver:

var ved lægen idag, og der var slet ingen tegn på bækkenløsning . - hun fik mig til at lave lidt små øvelser, og derefter sagde hun så at dem ville jeg slet ikk være i stand til at lave hvis det var bækkenløsning, og  så tryggede hun nogen steder. - så fik en øvelse jeg sku lave en gang imellem, pga den der karme argtig smarte i ballen/lår..

så sq jeg huske at hvile indimellem, for det HELE gir sig så meget i den tid her, så det klart man føler kroppen er hel færdig, og så sq jeg vende mig af med at sove halv på maven, grunden ved jeg ikk. gør du det? hihi..

og så et råd hun gav, tag ud og svøm en gang om ugen, det er så lækker for kroppen når de arbejder så hårdt

Hvor dejligt at høre!!!
Jeg går til graviditetssvømning hver tirsdag, og synes også det er rigtig rart! Jeg sørger også for at hvile mig meget, er studerende, så har ikke noget arbejde, det giver meget sofatid heldigvis.

Håber det sidste af din graviditet bliver god

Anmeld

28. januar 2011

Moar2011

Sofia skriver:

Hvor dejligt at høre!!!
Jeg går til graviditetssvømning hver tirsdag, og synes også det er rigtig rart! Jeg sørger også for at hvile mig meget, er studerende, så har ikke noget arbejde, det giver meget sofatid heldigvis.

Håber det sidste af din graviditet bliver god

1000 tak .. ska os til at svømme lidt hihi.. ska bare lige finde ebergi ..

håber også resten af din graviditet forløber godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.