Lige lidt reklame:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

ChatH

Jeg starter op som konsulent for MILKcopenhagen børnetøj.

så hvis nogen på sjælland kunne være interesseret i at holde et home party hvor jeg kommer og viser det må i heller end gerne sige til.

Værtinden får 5 procent af dagens salg i rabat på hendes eget køb. priser a la hm.. 

www.milkcopenhagen.com

Mange knus CHatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

TbCp

Hvor store størrelser har de?

Overvejer da lidt om jeg skal holde sådan et home party her.... kunne se de har konsulenter på fyn også.

Og det er både pige og drengetøj ikke?

Anmeld

26. januar 2011

ChatH

TbCp skriver:

Hvor store størrelser har de?

Overvejer da lidt om jeg skal holde sådan et home party her.... kunne se de har konsulenter på fyn også.

Og det er både pige og drengetøj ikke?

det er fra str. 92 til 12 år.. ellers hvis du kan samle en masse sammen kan jeg da komme og vise jer det, så skal det bare helst være i en weekend

Anmeld

26. januar 2011

TbCp

Chatarina skriver:

det er fra str. 92 til 12 år.. ellers hvis du kan samle en masse sammen kan jeg da komme og vise jer det, så skal det bare helst være i en weekend

Må du gerne dække en andens område, hvis man kan sige det sådan?

Men det kunne godt være at jeg var interesseret... hvornår er det den nye kollektion kommer?

Skal lige høre lidt rundt ved dem jeg kender om det har interesse. Umiddelbart er der ihvertfald en 5 stykker jeg kunne forestille mig var interesseret

Anmeld

26. januar 2011

ChatH

TbCp skriver:

Må du gerne dække en andens område, hvis man kan sige det sådan?

Men det kunne godt være at jeg var interesseret... hvornår er det den nye kollektion kommer?

Skal lige høre lidt rundt ved dem jeg kender om det har interesse. Umiddelbart er der ihvertfald en 5 stykker jeg kunne forestille mig var interesseret

Ja vi har ingen restriktioner med hensyn til det, vi er selvstændige ansat til at sælge deres tøj så det er jo dejligt nok

Okay hvis jeg skal til fyn og tilbage igen må det godt være lidt flere men du siger bare til

Anmeld

26. januar 2011

TbCp

Chatarina skriver:

Ja vi har ingen restriktioner med hensyn til det, vi er selvstændige ansat til at sælge deres tøj så det er jo dejligt nok

Okay hvis jeg skal til fyn og tilbage igen må det godt være lidt flere men du siger bare til

Det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.