Rosaaaaaa! - Sutsko til Jonte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Rosa

TbCp skriver:

Ellers kan man da få dem her.... selvom jeg godt nok synes de andre er sødere

http://www.snabelfantshop.dk/shop/sutsko-m-ugler-3372p.html

Ja de er også søde... Men jeg tror ikke Pappa går med til lilla sko med lyserøde ugler 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

TbCp

Rosa skriver:

Ja de er også søde... Men jeg tror ikke Pappa går med til lilla sko med lyserøde ugler 

Haha nej det kan godt være han ikke lige synes om det.... så også nogle i sorte et sted... har bare glemt hvor det var

Anmeld

26. januar 2011

Stumpen

Rosa skriver:

Mænd er sku også så sippede

Anmeld

26. januar 2011

Rosa

TbCp skriver:

Haha nej det kan godt være han ikke lige synes om det.... så også nogle i sorte et sted... har bare glemt hvor det var

Det er så mig - jeg er ikke så glad for sort... 

Anmeld

26. januar 2011

Sabsy

26. januar 2011

Rosa

Stumpen skriver:

Mænd er sku også så sippede

JA!!! 

Men planen er stadig at Jonte, Bimmeren og Sylvester skal mødes her til fastelavn og klædes ud som piger 

Så skal der tages billeder så vi mødre har noget at forhandle med i teenageårene - behøver jeg at sige at INGEN af fædrene har tilbudt at bage til den dag?  

Anmeld

26. januar 2011

Stumpen

Rosa skriver:

JA!!! 

Men planen er stadig at Jonte, Bimmeren og Sylvester skal mødes her til fastelavn og klædes ud som piger 

Så skal der tages billeder så vi mødre har noget at forhandle med i teenageårene - behøver jeg at sige at INGEN af fædrene har tilbudt at bage til den dag?  

Det er ikke forhandling, det kaldes afpresning

Anmeld

26. januar 2011

Rosa

26. januar 2011

Rosa

Stumpen skriver:

Det er ikke forhandling, det kaldes afpresning

Ja??

Anmeld

26. januar 2011

Sabsy

Rosa skriver:

Det øverste link viser bare en hjemmeside og ikke noget særligt - men strømperne er SÅÅÅ søde!!! 

Den øverste har vidst alt muligt med ugler, så jeg tænkte du selv kunne kigge rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.