Ja, jeg har så fået konstateret Stress af min læge og er nu startet i behandling hos en psykolog.
Har i længere tid ca. ½ år haft forskellige symptomer så som kvalme, hovedpine, humørsvningninger mv. Men først for to uger siden gik det op for mig at det kunne være noget psykisk.
Jeg har i næsten et helt år arbejdet for mere end bare mig selv men på samme arbejdstid så ja jeg har haft meget travlt og har arbejdet i et meget højt tempo i alt for lang tid.
Men efter at jeg har fået min diagnose har jeg været helt lettet. Det er dejligt at det ikke bare er noget jeg bilder mig selv ind at den er gal med mig- At blive bekræftet i at det er alt for meget jeg har arbejdet og at ingen andre ville kunne klare det uden at bukke under.
Det der irriterer mig mest er at der er så mange folk derude som ikke forstår hvad stress er og som ikke har forståelse for ens situation. Men sådan er det vel altid når man ikke kan se det på en person at de har stress eller lign. Det havde vel været letttere hvis jeg havde brækket benet.
Jeg er pt. deltidvis sygemeldt, men det bliver vist til en fuldtidssygemelding inden længe. Så lige nu er jeg ret spændt på hvad fremtiden bringer
Dette er måske også årsagen til at jeg ikke er blevet gravid endnu, så jeg håber at det hjælper at gå hos psykologen.
Anmeld