Bil nr. 2 evt. leasing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Malene76

Hej derude..

Er der nogle af jer der har leaset jeres biler? Vi skal på sigt have bil nr. 2 og overvejer at lease den. Jeg ville skulle bruge den til bykørsel, nok max 150-200 km. om ugen. Nogle der har nogle erfaringer at byde ind med? På forhånd tak

MVH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Hvem?

Malene76 skriver:

Hej derude..

Er der nogle af jer der har leaset jeres biler? Vi skal på sigt have bil nr. 2 og overvejer at lease den. Jeg ville skulle bruge den til bykørsel, nok max 150-200 km. om ugen. Nogle der har nogle erfaringer at byde ind med? På forhånd tak

MVH Malene

Vi har to biler, men har betalte dem begge, den ene er den store og lidt dyre familiebil, som mor her bruger til ungerne, farmand har en gammel VW da han kun skal bruge den at køre på arbejde i - så hvorfor ikke bare købe en gammel spand i stedet for leasing?

Anmeld

26. januar 2011

Ranarupta

Malene76 skriver:

Hej derude..

MVH Malene

Hej,

Vi har leaset en Renault Megane stationcar, der kører på diesel.
Som jeg sidder og tænker efter, så går det op for mig, at jeg har glemt alt om vilkårene...

Men jeg skal prøve at huske at spørge filejsen, når han er hjemme i aften. Ellers må du lige huske mig på det

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

PAAAAAAAAAAAAAAAS nu PÅ med det der leasing!! Der er ALTID bagsider ved tingene og specielt ved leasing. Man kommer til at betale for ALT når man leverer den tilbage og folk skal passe SÅ meget på de der leasing biler, for ikke at ende med kæmpe regninger bagefter.

HVis jeg skulle have en lille bybil, så ville jeg da købe mig en af de mange små biler der er på markedet til under 100.000 kr og så købe mig en der er 2-3 år gammel, så den kan fåes ret billigt

Anmeld

26. januar 2011

Malene76

SanneBoe skriver:

Vi har to biler, men har betalte dem begge, den ene er den store og lidt dyre familiebil, som mor her bruger til ungerne, farmand har en gammel VW da han kun skal bruge den at køre på arbejde i - så hvorfor ikke bare købe en gammel spand i stedet for leasing?

Fordi vi tror det er billigere at lease en end selv at eje, når den skal bruges forholdsvis lidt.. Så sparer vi jo alle reperationerne som jo vil komme med en bil vi ejer. Derudover har min mad 40 min kørsel på arbejde, så han skal have den gode bil.

MVH Malene

Anmeld

26. januar 2011

Malene76

Ranarupta skriver:

Hej,

Vi har leaset en Renault Megane stationcar, der kører på diesel.
Som jeg sidder og tænker efter, så går det op for mig, at jeg har glemt alt om vilkårene...

Men jeg skal prøve at huske at spørge filejsen, når han er hjemme i aften. Ellers må du lige huske mig på det

Det lyder godt. Tak. Vi skal bare lease en lille bil til mig, så jeg kan hente og bringe barn og handle ind og komme på job..

MVH Malene

Anmeld

26. januar 2011

Malene76

Zafir skriver:

PAAAAAAAAAAAAAAAS nu PÅ med det der leasing!! Der er ALTID bagsider ved tingene og specielt ved leasing. Man kommer til at betale for ALT når man leverer den tilbage og folk skal passe SÅ meget på de der leasing biler, for ikke at ende med kæmpe regninger bagefter.

HVis jeg skulle have en lille bybil, så ville jeg da købe mig en af de mange små biler der er på markedet til under 100.000 kr og så købe mig en der er 2-3 år gammel, så den kan fåes ret billigt

Ja det ville også være en ret god idé... Vi overvejer hvad der er billigst, men selvfølgelig ikke fed at blive afkrævet en bunke penge når man skal af med bilen igen!!

MVH Malene

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

Malene76 skriver:

Ja det ville også være en ret god idé... Vi overvejer hvad der er billigst, men selvfølgelig ikke fed at blive afkrævet en bunke penge når man skal af med bilen igen!!

MVH Malene

Man skal passe såååååå meget på. De skal jo tjene deres penge jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.