Øv øv:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Lisbeth1985

Selvom jeg først har testdag i morgen, kom jeg til at snyde og teste i dag.. Den var desværre meget negativ Jeg havde virkelig håbet, at det var denne gang , vi ville få de to gyldne streger Vi troede så meget på det denne gang, at vi nærmest allerede havde lavet indkøbssedlen til slutudsalget i babysam.. Argg.. Hvor gør det bare ondt, at det skal være SÅ svært at få ønskebarnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

baby84

åh jeg ved bare alt for godt hvordan du har det.. Det er bare så skide hårdt og man kan slet ikke overskue at det ikke bliver denne gang.

Jeg tænker dog at der stadig er et bette håb, hvis du ikke har fået mens.? jeg fik allerede mens 4-5 dage før testdag.

Mange tester jo først positiv senere i graviditeten. Fik mange eksempler på dette i en af mine indlæg.

Krydser for at i får en overraskelse i morgen trods den negative test. Hvis ikke må vi bare have fortjent at det lykkes næste gang.

Anmeld

26. januar 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

åh jeg ved bare alt for godt hvordan du har det.. Det er bare så skide hårdt og man kan slet ikke overskue at det ikke bliver denne gang.

Jeg tænker dog at der stadig er et bette håb, hvis du ikke har fået mens.? jeg fik allerede mens 4-5 dage før testdag.

Mange tester jo først positiv senere i graviditeten. Fik mange eksempler på dette i en af mine indlæg.

Krydser for at i får en overraskelse i morgen trods den negative test. Hvis ikke må vi bare have fortjent at det lykkes næste gang.

Jeg tror det desværre ikke Min mens har det med at komme meget sent (eller slet ikke).. Op til IVF'en måtte de ligefrem sætte mig på p-piller i en måned for at fremkalde en blødning.. Så en udbleven mens kan jeg desværre ikke bruge til noget

Synes absolut, at vi begge har fortjent to flotte streger næste gang Jeg er så træt af alle homonbehandlingerne og alle tårerne! Jeg håber virkelig, at det kommer til at være det hele værd på et tidspunkt!

Anmeld

26. januar 2011

quindelist

Lisbeth1985 skriver:

Selvom jeg først har testdag i morgen, kom jeg til at snyde og teste i dag.. Den var desværre meget negativ Jeg havde virkelig håbet, at det var denne gang , vi ville få de to gyldne streger Vi troede så meget på det denne gang, at vi nærmest allerede havde lavet indkøbssedlen til slutudsalget i babysam.. Argg.. Hvor gør det bare ondt, at det skal være SÅ svært at få ønskebarnet

Altså jeg testede negativ på testdagen, men positiv dagen efter, så ikke give op endnu......!

Anmeld

26. januar 2011

Mullefisen2011

Åhr sødeste dog..

Hvor er det bare snyd.. Det burde absolut være din tur nu..

Du får lige et stort  herfra..  Og lige et par  fingre for et mirakel..

Anmeld

26. januar 2011

Lisbeth1985

Mullepigen86 skriver:

Åhr sødeste dog..

Hvor er det bare snyd.. Det burde absolut være din tur nu..

Du får lige et stort  herfra..  Og lige et par  fingre for et mirakel..

Tak søde

Anmeld

26. januar 2011

Lambi

Lisbeth1985 skriver:

Øv...føler med dig.....jeg for at den er der i næste månede

Anmeld

26. januar 2011

CamillaValby

Neeeeeeeeeeeeej smukke

Det er jeg virkelig ked af at høre, jeg havde håbet så meget og så meget. Jeg var så sikker på at det var jeres tur nu. HUsk at tjekke det der i min anden tråd ellers så smid mig en besked så skriver jeg det til dig derinde

Anmeld

26. januar 2011

Miss BananaHammock

Jeg har testdag idag - testede = negativ - men ingen mens. Det var sidste forsøg inden behandling.  Så kender bare så godt din skuffelse! Krydser fingre for at det ender godt alligevel. Sender et stort kram 

Anmeld

26. januar 2011

o1Mutte

Ej hvor øv! Havde håbet den var der for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.