Status og udvkl.samtale i vuggestuen -hvad snakkede I om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Anonym trådstarter

Ja - vi står og skal til den her i eftermiddag - og regner egentlig ikke med at der kommer de store overraskelser på bordet. Vores lille mand på 14 måneder virker til at stortrives i vuggestuen - heldigvis

Men er alligevel lidt nysgerrig - hvordan gik jeres udviklingssamtaler, og hvad snakkede I om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

frk Jensen

Anonym skriver:

Ja - vi står og skal til den her - og regner egentlig ikke med at der kommer de store overraskelser på bordet. Vores lille mand på 14 måneder virker til at stortrives i vuggestuen - heldigvis

Men er alligevel lidt nysgerrig - hvordan gik jeres udviklingssamtaler, og hvad snakkede I om?

Vi snakkede om alt muligt til samtalen i vuggestuen.. Lige fra noget af det praktiske, til hvordan min søn trives i vuggeren.

Jeg ved jo at han har det godt HVER dag han er i institution..

Men jeg har også verdens bedste vuggestue til min dreng

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Rent praktisk - hvad tænker du på der? Synes bare 1 time er lang tid - så vil jo gerne være lidt på forkant, og evt samle gode ideer til hvad der kan være relevant at tage op - nu jeg ikke selv kan komme på andre emner end hans trivsel)

Anmeld

26. januar 2011

LinLin

Har du ikke fået et skema med sådan et hjul på? det er da det man bruger til sus-samtaler. Så spørger de nok  til hvordan det går derhjemme, fortæller hvordan det går i vs og så ser I på "hjulet" - sådan gør vi i hvertt fald i den vuggestue jeg arbejder i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.