Maling fra Jem og Fix - hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.457 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Dorthe1986

Hej piger

Vi står og skal til og male børneværelse Og ville lige høre om der er nogen af jer der ved, om den billige maling man kan købe i jem og fix om den kan blive tonet i forretningen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Lolli

Dorthe1986 skriver:

Hej piger

Vi står og skal til og male børneværelse Og ville lige høre om der er nogen af jer der ved, om den billige maling man kan købe i jem og fix om den kan blive tonet i forretningen?

Det kan den i hvert fald ikke i vores Jem og Fix. Men man kan købe sådan nogle tuber til selv at tone den, men tror det er noget juks selv at gøre det. Det er nok svært at få den helt blandet. Har dog aldrig forsøgt.

Anmeld

26. januar 2011

Mor-til-asta-09

Dorthe1986 skriver:

Hej piger

Kan man heller ikke i vores.. Jeg ville anbefale Bauhaus

Anmeld

26. januar 2011

Dorthe1986

Mor-til-asta-09 skriver:

Kan man heller ikke i vores.. Jeg ville anbefale Bauhaus

Æv, tænkte det nok... Så må jeg nok til xl-byg og ofre lidt flere penge Vi har desværre ikke bauhaus her i nærheden...

Anmeld

26. januar 2011

Dorthe1986

Lolli skriver:

Det kan den i hvert fald ikke i vores Jem og Fix. Men man kan købe sådan nogle tuber til selv at tone den, men tror det er noget juks selv at gøre det. Det er nok svært at få den helt blandet. Har dog aldrig forsøgt.

Ja det tør jeg heller ikke kaste mig ud i

Anmeld

26. januar 2011

Mor-til-asta-09

Dorthe1986 skriver:

Æv, tænkte det nok... Så må jeg nok til xl-byg og ofre lidt flere penge Vi har desværre ikke bauhaus her i nærheden...

Ja desværre.. men tror også kvaliteten er lidt bedre så...

Anmeld

26. januar 2011

CarinaSB

vi købte en spand og så tonede vi den selv op .. det blev nu rigtig flot .. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.