Min skyld?? Tuder som aldrig før...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Anonym trådstarter

Her sidder jeg så og stortuder.. Snakkede i tlf med min søster. Hører pludselig min niece skrige (virkelig SKRIGE AF SMERTE). Min søster smider tlf'en fra sig. Få sekunder efter tager hun tlf og siger "hun har fået kogende vand over sig" og lægger på. 

Ved godt det ikke er min skyld, men sidder her med en følelse af at det er min skyld. Jeg tog jo hendes mors opmærksomhed. Nu venter jeg på at høre hvor slemt det er. 

FUCK - hvor har jeg det træls med mig selv lige nu. Har bare grædt og grædt lige siden. 

Skriver som anonym da min søster også er herinde. Og nok selv vil fortælle om det, hvis hun har lyst 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Lone Jakobsen

åh nej åh nej hvor frygteligt

Anmeld

26. januar 2011

Steph_Laurits

Ååårh ville ikke gå uden at sende dig en kæmpe

Håber ikke der er sket noget slemt med hende

Anmeld

26. januar 2011

slettet_7530

jeg synes ikke du skal dunke dig selv i hovdet med at det er din skyld, du var ikek ved det kogende vand og mennesker reagere reflektorisk og det gjorde din søster da hun tog telefonen, så ingen af jer ahr skylden men din søste vil nok femover tjekke hvor kaffekoppen er placeret når telefonen ringer  håber ikke det lille pus er kommet alvorligt til skade

til jer alle 3

Anmeld

26. januar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Nårh  Stakkels pige...

Selvfølgelig er det ikke din skyld, hhvis man jo ikke kan koncentrere sig om to ting, skal man jo ligge den ene ting fra sig og vurdere hvad der er vigtigst (selvfølgelig er din niece vigtigst)

Men, din søster har nok bare lige være uopmærksom et øjeblik, også sker sådan noget forfærdeligt... Håber for den lille pige at det ikke er slemt..

Varme tanker herfra ..

Anmeld

26. januar 2011

ekzunz

Din søster kan vel selv finde ud af at sige fra hvis hun ikke har tid til at tale i telefon. Det er jo også hendes eget ansvar at sørge for at hendes børn ikke kan komme i nærheden af kogende vand. Og det er efterhånden de færreste der er bundet af en telefonledning, så hun har jo haft muligheden for at tjekke hvad hendes børn laver selv om hun talte i telefon.

DET ER IKKE DIN SKYLD!!!!

og hvor er det dog frygteligt. Jeg håber ikke der er sket noget alvorligt.

Anmeld

26. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Her sidder jeg så og stortuder.. Snakkede i tlf med min søster. Hører pludselig min niece skrige (virkelig SKRIGE AF SMERTE). Min søster smider tlf'en fra sig. Få sekunder efter tager hun tlf og siger "hun har fået kogende vand over sig" og lægger på. 

Ved godt det ikke er min skyld, men sidder her med en følelse af at det er min skyld. Jeg tog jo hendes mors opmærksomhed. Nu venter jeg på at høre hvor slemt det er. 

FUCK - hvor har jeg det træls med mig selv lige nu. Har bare grædt og grædt lige siden. 

Skriver som anonym da min søster også er herinde. Og nok selv vil fortælle om det, hvis hun har lyst 

DET ER IKKE DIN SKYLD! hvis der over hoved kan tales om skyld.... nok snarrer uheld og tilfældighed!!!

men jeg kan godt forstå hvis du har det skidt! det er da din niece, hvem ville ikke have det skidt!

kan du tage derhen?

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

Sikke noget. Vi håber at alting går godt. Heldigvis var det vand og ikke olie eller sovs eller noget der brænder sig fast.

Men det er ikke din skyld - forstår godt at du er ked af det dog. Kan du ikke tage hen til dem med det samme? Så du kan være hos dem?

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Åhr herregud da.
Men NEJ, det er ikke din skyld.
Jeg håber at høre noget snart.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er IKKE din skyld! Men jeg kan godt forstå, at du føler det.

Luka fik en kop varm te ned af sig i vs, da han var 17 mdr. Der var en pædagog der ikke havde stillet sin kop langt nok væk. Jeg lå på barselsgangen med vores datter og jeg var i det røde felt og stakkels den pædagog jeg talte med. Der må de ikke drikke varme drikke på stuerne, men kun i deres kaffepause.

Luka har ingen men fået af det (han sad 2 timer i vandbad). Det behøver din niece heller ikke, at have fået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.