Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
http://www.youtube.com/watch?v=xftjXbTJB_E
- 'Nuff said hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ROFLMAO...hvor er den søøøød.For en gangsskyld en reklame, der smeltede mit hjerte (og det skal komme fra en, der HADER reklamer)KærligstSussie
HÆHÆ nej så er det NOK ikke kolik
SussieThyssen skriver: ROFLMAO...hvor er den søøøød.For en gangsskyld en reklame, der smeltede mit hjerte (og det skal komme fra en, der HADER reklamer)KærligstSussie
Præcis!!!!
Hi hi, den var lige i fjernsynet, og jeg kunne ikke lade være med at grine, Sophie siger så hvorfor griner du? Jeg lod som om jeg ikke hørte det, for synes lige hun er ung nok til den forklaring, jeg ville give
Dot D skriver: Hi hi, den var lige i fjernsynet, og jeg kunne ikke lade være med at grine, Sophie siger så hvorfor griner du? Jeg lod som om jeg ikke hørte det, for synes lige hun er ung nok til den forklaring, jeg ville give
Heheh... Ja nemlig... Så den også lige før Men Idun er i skole og Frigg spørger jo ikke endnu... Men det er nok en man bare lader stå og ikke forklarer hehe.
Zafir skriver: Heheh... Ja nemlig... Så den også lige før Men Idun er i skole og Frigg spørger jo ikke endnu... Men det er nok en man bare lader stå og ikke forklarer hehe.
Nemlig- ingen forklaring Vi er FIRE hjemme syge i dag, nu må det da holde, nu mangler vi skisme kun at katten også lægger sig med høj feber, så er det hele husstanden
HAHAHAHAHA
Åhh gud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128