maria første ble fri nat , hvornår var jeres???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

perlestump

hej piger

i nat tog maria lige sin første nat uden ble og om ikke der var en tør seng her til morgen  og først en time efter hun var stået op skulle hun tisse

så stolt af hende jeg er

hun bliver 36 mdr imorgen

hvornår var jeres første tør om natten???

hun har ville prøve i et stykke tid men tro ikke hun kunne da hun har en meget våd ble om morgen men hun kan sku

hurra

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Mi

Det er da flot at hun er renlig så tideligt.

Vores de store smed bleen den samme måned som de fyldte to år, og et par måneder efter smed de den også om natten. Laura havde aldrig uheld, Isabella havde ind i mellem et uheld om natten og om dagen.

Nu har vi så en lille pige mere som fyldte to år i november og hun er begyndt at tisse i portioner kan jeg mærke. Altså hendes ble kan være tør i lang tid, og så tisser hun. Men eller virker hun slet ikke klar til at smide bleen og tisser aldrig på sin potte. Så den ryger nok først til foråret eller sommer

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

28. januar 2011

StineW

perlestump skriver:

hej piger

i nat tog maria lige sin første nat uden ble og om ikke der var en tør seng her til morgen  og først en time efter hun var stået op skulle hun tisse

så stolt af hende jeg er

hun bliver 36 mdr imorgen

hvornår var jeres første tør om natten???

hun har ville prøve i et stykke tid men tro ikke hun kunne da hun har en meget våd ble om morgen men hun kan sku

hurra

knus

Tillykke med den tørre seng .

Min Emma smed bleen om dagen da hun var 2 år og 4½ mdr. Natbleen røg 14 dage senere da hun var 2 år og 5 mdr. Hun har i alt haft to uheld om natten og et om dagen, så jeg forstår godt din stolthedsfølelse.

Og det er bare så meget nemmere uden ble.

( Sagde hende som står med et nyt blebarn om ca 2 mdr &nbsp

Knus Stine.

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Silje smed bleen om dagen da hun var knap 2 år, men var lidt længere om at smide den om natten fordi hun sov for tungt. Hun smed den her da min kæreste flyttede ind og hun var faldet til. Hun flyttede ind her for lidt over 1 år siden  Men hun klarer det super godt og har med begge dele selv fået lov til at styre hvornår hun var klar, ligesom med sutten og det har også gjort at der ingen problemer eller tilbagefald har været 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.