Ugle puder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Pinkrose

altså mener at der for nogle måneder siden var nogle der fik købt en ugle pude og så var der mange der købte den derefter. og den var virkelig fin.

kan selvfølgelig bare ikke huske hvad den hed butikken, og kan ikke finde indlægget, er der nogle der ved hvilken pude jeg snakker om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

dorthemus

Denisep skriver:

altså mener at der for nogle måneder siden var nogle der fik købt en ugle pude og så var der mange der købte den derefter. og den var virkelig fin.

kan selvfølgelig bare ikke huske hvad den hed butikken, og kan ikke finde indlægget, er der nogle der ved hvilken pude jeg snakker om

Var det sådan en puslepude-pude eller en rigtig sofa pude?

Anmeld

25. januar 2011

Pinkrose

dorthemus skriver:

Var det sådan en puslepude-pude eller en rigtig sofa pude?

Det var sådan en sofa pude, mener at den var formet som en ugle, så ku man få den i lilla, eller rød, eller grøn og sådan en pude til børneværelset

Anmeld

25. januar 2011

dorthemus

Denisep skriver:

Det var sådan en sofa pude, mener at den var formet som en ugle, så ku man få den i lilla, eller rød, eller grøn og sådan en pude til børneværelset

Er det denne debat du mener:

https://www.baby.dk/debat/68532pi1/1--kvartal-2011/show-us-dit-babyvaerelse---med-billeder---.aspx

Anmeld

25. januar 2011

Pinkrose

dorthemus skriver:

Er det denne debat du mener:

https://www.baby.dk/debat/68532pi1/1--kvartal-2011/show-us-dit-babyvaerelse---med-billeder---.aspx

Hvor er du bare go

Jubii hehe, min familie er nemlig begyndt at be om ønsker til nå hun kommer, og har hele tiden haft den i tankerne blev så forelsket i den da jeg så den .

Tusind tak

Anmeld

25. januar 2011

dorthemus

Denisep skriver:

Hvor er du bare go

Jubii hehe, min familie er nemlig begyndt at be om ønsker til nå hun kommer, og har hele tiden haft den i tankerne blev så forelsket i den da jeg så den .

Tusind tak

Velbekomme

En anden gang så kan du selv søge rundt i gamle debatter oppe i hjørnet under SØG NU

Anmeld

25. januar 2011

Pinkrose

dorthemus skriver:

Velbekomme

En anden gang så kan du selv søge rundt i gamle debatter oppe i hjørnet under SØG NU

Troede ikke det var noget der hørte til den her side, lærer noget nyt hver dag tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.