sindsyge kælling!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

SussieThyssen

Det der har jeg set, at man også gør i Rusland.
Der er ligefrem en livsstilsgruppe, der laver de der "øvelser" med spædbørnene fra de er 10 dage gamle, og så slutter de "øvelserne" med at smide barnet ud i en sø eller flod.
Og de udøver det uanset om det er sommer eller vinter.
Det er bare SÅ formeget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

twinny

Den har været oppe en gang før herinde.... I starten af hele video ser man bebs ben bevæger sig (går, mens moren holder bebs i armene)....  

Men forfærdelig video....

Anmeld

25. januar 2011

Kløver

MoarJ skriver:

De skriver i teksten at det ikke er en dukke??

tjoh men det er en video fra nettet, så hvor skal de vide fra om det er en rigtig baby, og synes den ser noget kunstig ud. Synes der er meget som indikerer, det bare skulle være en dukke.

Anmeld

25. januar 2011

Fru.Mäes <3

EJJ, kunne ikke engang få mig selv til at gå ind på filmen og se den!! Fik TOTAL ondt i mit MODER..

Anmeld

25. januar 2011

Fru.Mäes <3

SussieThyssen skriver:

Det der har jeg set, at man også gør i Rusland.
Der er ligefrem en livsstilsgruppe, der laver de der "øvelser" med spædbørnene fra de er 10 dage gamle, og så slutter de "øvelserne" med at smide barnet ud i en sø eller flod.
Og de udøver det uanset om det er sommer eller vinter.
Det er bare SÅ formeget.

SAY WHAT

Anmeld

25. januar 2011

MorTilMalene

hun må da ha spist noget hun ikk kunne tåle..!!!!! det er jo fuldstændig sindsygt... altså ved godt at vilde lege er godt nogen gange men det der har da taget overhånd...

håber virkelig for hende det er en dukke..

blliber så hidsig det kan kan ikk gøre ved sit barn

Anmeld

25. januar 2011

Mumto3

hmm....altså jeg forstå ikke hvordan babyen kan holde hovedet? Jeg ville tro at hovedet bare dinglede rundt med den behandling... men hovedet bliver jo holdt flot strakt hele tiden.

Anmeld

25. januar 2011

SussieThyssen

FrøkenHedegaard skriver:

SAY WHAT

Jepp...der var en udsendelse for en del år siden om den der gruppe, der kaldte sig noget jeg ikke kan huske, men det bliver såmænd dyrket i Moskva og ungerne havner i Volgaflodens iskolde vand uanset om det er sommer eller vinter.
Man påstod at det var sundt for børnene og hærdede dem.
Var det vinter så huggede de hul i isen, og det foregik ved sådan en vinterbadeanstalt for vinterbadere..og så stod de ellers der i 30 graders frost med den splitternøgne baby og svingede rundt med dem i et helt kvarter og slap tilsidst barnet, så det fløj i en bue ud i vandet.
Naturligvis, stod der så en anden ude i vandet (som ski da må have været viking) og fiskede bebsen op.
Så om det hærdede dem...tjaaa..man kan vel sige, at de der overlevede må dælme havde været hærdet

Anmeld

25. januar 2011

Fru.Mäes <3

SussieThyssen skriver:

Jepp...der var en udsendelse for en del år siden om den der gruppe, der kaldte sig noget jeg ikke kan huske, men det bliver såmænd dyrket i Moskva og ungerne havner i Volgaflodens iskolde vand uanset om det er sommer eller vinter.
Man påstod at det var sundt for børnene og hærdede dem.
Var det vinter så huggede de hul i isen, og det foregik ved sådan en vinterbadeanstalt for vinterbadere..og så stod de ellers der i 30 graders frost med den splitternøgne baby og svingede rundt med dem i et helt kvarter og slap tilsidst barnet, så det fløj i en bue ud i vandet.
Naturligvis, stod der så en anden ude i vandet (som ski da må have været viking) og fiskede bebsen op.
Så om det hærdede dem...tjaaa..man kan vel sige, at de der overlevede må dælme havde været hærdet

OHH MY GOOD

Amen, altså - de må sku ikke være rigtig kloge!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.