Tilstoppet næse men ikke forkølet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Jibbe

Jeg har troet at Frej har været konstant forkølet længe. Men her den sidste uge har jeg bemærket at saltvandsdråberne jo ikke virker overhovedet og at han jo egentlig ikke har haft løbene næse i flere måneder!

Han vil ikke ligge på maven og det virker som om han ikke kan trække vejret når det er. Han vender hovedet til siden og triller tilsidst rundt på ryggen. 

Han snorker når han sover på ryggen om natten og ligger allerhelst på siden. 

Kan det være allergi eller polypper istedet? 

Aargh dumme mig som ikke har opdaget at drengen IKKE er forkølet! Jeg har rendt rundt og gjort alt for at undgå træk osv fordi jeg bare troede jeg var en spade til det, men han er jo ikke forkølet! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

slettet_7530

Jibbe skriver:

Jeg har troet at Frej har været konstant forkølet længe. Men her den sidste uge har jeg bemærket at saltvandsdråberne jo ikke virker overhovedet og at han jo egentlig ikke har haft løbene næse i flere måneder!

Han vil ikke ligge på maven og det virker som om han ikke kan trække vejret når det er. Han vender hovedet til siden og triller tilsidst rundt på ryggen. 

Han snorker når han sover på ryggen om natten og ligger allerhelst på siden. 

Kan det være allergi eller polypper istedet? 

Aargh dumme mig som ikke har opdaget at drengen IKKE er forkølet! Jeg har rendt rundt og gjort alt for at undgå træk osv fordi jeg bare troede jeg var en spade til det, men han er jo ikke forkølet! 

Det kan sagtens være polypper men et kan også være fordi i har det for varmt

Anmeld

25. januar 2011

Jibbe

Albertesmor skriver:

Det kan sagtens være polypper men et kan også være fordi i har det for varmt

Vi har det ihvertfald ikke for varmt herhjemme. Jeg er en vaskeægte eskimo som ikke fungerer i varme og det gør Frej heller ikke så temperaturen er max 18-20 grader herhjemme altid 

Anmeld

25. januar 2011

slettet_7530

Jibbe skriver:

Vi har det ihvertfald ikke for varmt herhjemme. Jeg er en vaskeægte eskimo som ikke fungerer i varme og det gør Frej heller ikke så temperaturen er max 18-20 grader herhjemme altid 

så tror jeg du skal ringe til en øre næse halslæge imorgen og så en tid

Anmeld

25. januar 2011

Jibbe

Albertesmor skriver:

så tror jeg du skal ringe til en øre næse halslæge imorgen og så en tid

SKal man ikke have en henvisning fra egen læge?

Anmeld

26. januar 2011

slettet_7530

Jibbe skriver:

SKal man ikke have en henvisning fra egen læge?

Hej nej ikke til øre næse hals læge, der ringer du bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.