Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er hun bare kær Også med den næse Cute, cute, cute
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pookie skriver: Hvor er hun bare kær Også med den næse Cute, cute, cute
TAAAAAK Især for det med næsen, hehe
Ååååha så skøn hun er, Dorthe!!!! Smukke Runa med sin smukke moar
Og hvor tiden dog flyver afsted! Man kan blive helt forskrækket når man stopper og og tænker over det! Synes godt nok ikke det er lang tid siden Zafir skrev du havde født
Tillykke med den lækre lille smuksak!
dorthemus skriver: Den er stor, bred og ikke særlig feminin Er blevet drillet meget med den Hvorfor skal man altid arve det grimme fra ens forældre, så som store næser, flyveører, skæve lillefingre (tak mor!!!)
Den er stor, bred og ikke særlig feminin Er blevet drillet meget med den
Hvorfor skal man altid arve det grimme fra ens forældre, så som store næser, flyveører, skæve lillefingre (tak mor!!!)
Ej den er klart mere feminin end min og nej jeg mener ikke min klovnenæse. nej jeg har da sådan en spids kantet næse... Stller mig virkelig uforstående op overfor at du er blevet drillet med den. Sikke noget pjat - ja det er det jo ikke når man bliver ked af det men ... Du forstår.
Kirle skriver: Ej den er klart mere feminin end min og nej jeg mener ikke min klovnenæse. nej jeg har da sådan en spids kantet næse... Stller mig virkelig uforstående op overfor at du er blevet drillet med den. Sikke noget pjat - ja det er det jo ikke når man bliver ked af det men ... Du forstår.
Hahaha ja det er jo ikke til at sige, når du sådan gemmer den af vejen
Ja bærn kan være nogle ondskabsfulde vlsner engang imellem Utroligt som sådan noget kan svide mange år efter.
Tina2 skriver: Ååååha så skøn hun er, Dorthe!!!! Smukke Runa med sin smukke moar Og hvor tiden dog flyver afsted! Man kan blive helt forskrækket når man stopper og og tænker over det! Synes godt nok ikke det er lang tid siden Zafir skrev du havde født Tillykke med den lækre lille smuksak!
Tak Tina Ja tiden flyver sgu afsted med sådan en størrelse i huset...kun tre måneder tilbage af barslen og to måneder til vuggeatuestart VIIIIIIL IKKEEEEEEEEEEEEEEEE
Skal vi ikke snart se din lille smuksak?
dorthemus skriver: Hahaha ja det er jo ikke til at sige, når du sådan gemmer den af vejen Ja bærn kan være nogle ondskabsfulde vlsner engang imellem Utroligt som sådan noget kan svide mange år efter.
Nej der er en grund til at jeg gemmer mig Ej det er gas. Fik i øvrigt den fineste griner forleden da en herinde skriver til mig - ud af det blå "Hej smukke". Jeg tænkte hold da op et billede at bygge det på Så udover at det var utroligt sødt og velment er jeg sikker på - så klang det bare så forkert i mine ører..
Havde faktisk tænkt på at det var tid til at skifte profilbillede men med al denne snak om udseende så tror jeg at jeg venter lidt... hæhæ
Kirle skriver: Nej der er en grund til at jeg gemmer mig Ej det er gas. Fik i øvrigt den fineste griner forleden da en herinde skriver til mig - ud af det blå "Hej smukke". Jeg tænkte hold da op et billede at bygge det på Så udover at det var utroligt sødt og velment er jeg sikker på - så klang det bare så forkert i mine ører.. Havde faktisk tænkt på at det var tid til at skifte profilbillede men med al denne snak om udseende så tror jeg at jeg venter lidt... hæhæ
Hahaha ja, sådan noget forpligter jo..sådan tænker jeg også når folk siger sådan til mig...så sku de lige se mig med morgenhår og pandaøjne i hjemmehabit
dorthemus skriver: Tak Tina Ja tiden flyver sgu afsted med sådan en størrelse i huset...kun tre måneder tilbage af barslen og to måneder til vuggeatuestart VIIIIIIL IKKEEEEEEEEEEEEEEEE Skal vi ikke snart se din lille smuksak?
Joh, det er da vist ved at være noget tid siden jeg har lagt pics ind af trunten
Pywha, jeg tænkte også forleden at nu har jeg snart brugt halvdelen af barslen, det' jo viiiildt!!!!!!!!!!!!!!!! Gider OVERHOVEDET Ikke tænke på det!!!!
Skal nok lige spamme med lidt pics
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128