SussieThyssen skriver:
Hvor er det dog dejligt at der endelig er kommet en afklaring, så du har noget at forholde dig til. 
Det er jo ofte sådan en lettelse at vide og at kunne sige..jamen jeg har det sådan fordi.....
For min mands vedkommende var det også skønt efter han i år ud og år ind var rendt til læger, skolepsykologer, psykologer, specialundersøgelser osv endelig at kunne på sat en etiket på sin sygdom.
Lige pludseligt kunne man få lagt en ordentlig plan og et ordentligt skema for hvordan han bedst og optimalt muligt kan få et bedre liv...og jeg tror, at du vil have det på samme måde, når du først kommer ind i en rytme med den rette behandling.
Så herfra får du bare verdens største knus...jeg håber og ønsker for dig, at du med tiden vil få det bedre, og få håndteret lidt af dine problemer, så du kan få en, om ikke super tilværelse, så dog en tilværelse og et liv, hvor du, når du ser tilbage på det, kan sige...jo mit liv var ok, og jeg er trods alt glad for at have levet det.

Kærligst
Sussie
Tak ja jeg kan kun sige jeg ville ønske og altid ønske jeg aldrig have opleve 48 hjem midsbrug på min mor mig selv voldtaget gang på gang af den samme plejefar på mig gravid som 14 år og slå låst ind bidt af hund som min plejesønner satter i hovede på mig slå af cykelen og megte meget mere så hvis bare de 9-14 år af midt liv kunne pillers ud ville jeg nok godt kunne sig som du skriver der til sidste...
Men man lever jo nok kun en gang og jeg er komme så langt og gjort det siden jeg var 16 været mega åben ærlig og tro mod mig selv og andre...
JEG KAN IKKE LYVE FOR I MINE ØJNE LYVER JEG IKKE KUN FOR ANDRE MEN OGSÅ MIG SELV HVIS JEG GØR DET.
Jeg er lært af komme vider og taler åben om det til folk jeg dårlig kennder er endelig nemmeste ind dem der er mig meget tæt på som min mor f.eks den går slet ikke hun vil heller ikke..så ja..
Min søster på min mors side som kom 2 sidste ud af 5 tøsse af 3 mænd min mor fik 5 børn med hende snakker jeg så meget med vi alle 5 fejler hcver vores + det til pykisk og fysisk..
Vi må leve med det eller lade være.
Jeg tager så min tur som de sikkert også gør forskelden på dem og mine 4 søsken er jeg har 3 børn + en bonus søn + en mand der ikke lige altid forstå mig osv.men sådan er det nok heller ikke nemt...
mine 4 søsken har ingen børn af og til en kæreste så ikke men de er jo også nu her kun 22-24 og tvillingerne er 27.
hved min søster maria på 24 har bortaline (Tro jeg det staves)og angst. de andre 3 hver sit hende/therese på 22 ikke det vilde hun var pyha så lille men hun kan tit være ked osv.. men eller ikke det vilde pyha for det..
therese og maria kom i en plejefamilie da de var blot 1 og 3 år tvillinger var 1½-2 år og jeg var 9 år da vi tre endelig bleve tvangsfejrne vi kom i hver vores 3 plejefamilie maria og theres i en tvillinge i en og jeg som den første i en igen.Før det have jeg været i 2 andre men fra jeg var 5½ til 9 boede jeg hjemme hos min mor og hva jeg ikke så var ikke så lidt husk alt.Tvillingerne bleve født da jeg var næsten 7 år mdr efter blev jeg syg år så nået af være mor i 1½-2 år inde vi bleve fejrne.
Pga alkoldhold mange mænd vold på min mor osv.
Jeg husk den tid som i går min mor dræk ikke hverdag det man siger torsdag til mandag morgen men ja det er jo næsten også godt det sammen for af og til kom hun ikke hjem om natten ikke før om morgen osv.så stort ansvar for en kun 7år pige/Mig..
Den da i dag ringer min mor fuld så hej hej ring når du er edru gider hende ikke og hendes fuldesnak..Jeg er så stærk i dag hun kan redne mig når hun er fuld og dum og høre på..slukke tlf hvis hun ikke fatter jeg ikke gider tag tlf 3 gang på de her 3½ år har jeg prøve hun gider og var indlagt skulle død mente hun her sidste gang var ikke i lørdag men fori lørdags der var det en mad der ringede på hendes tlf til mig hun have hjertestop sagde han men hvordan h kunne hun så snakke i bagrunden jeg fik hende da hun ville sagde hun var hved af død jeg sagde gud er du ej ellers ville du ikke kunne snakke i tlf og ende endelig med af smække på kl var 22 om aften godt nok lørdag men hvis hun var hved af død tro jeg sgu nok en læge sygplejeske ville ringe til mig og ikke hende..
Men nok om det hun har siden jeg blev 16 år ikke drukke så tit hun tager sine tur med mellerum pyha for det selvom det er skid iiiiii....
Nok herfra det blev langt søde..
Ud og ryge nu pyha.... mit hovede nu...
Knusssss