Pms-monster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

TbCp

SSL skriver:

Hahaha, eller 20.(000)  

Min kæreste har faktisk HELT STYR på dagene, haha - skræmmende, men sandt.. Og det er for at liste rundt, når tid er.. Min kærestes gudfar tegner dødningehoveder på deres fælles kalender når konen er ved at være der  hahaha.. Stakkels stakkels mænd

Hahahaha DET er sjovt... og skide provokerende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

L.J.L

SSL skriver:

Hahaha, eller 20.(000)  

Min kæreste har faktisk HELT STYR på dagene, haha - skræmmende, men sandt.. Og det er for at liste rundt, når tid er.. Min kærestes gudfar tegner dødningehoveder på deres fælles kalender når konen er ved at være der  hahaha.. Stakkels stakkels mænd

hahaha den var god den med dødningehovederne Godt at de selv kan tage lidt pis på det! Min mand tror sgu hver gang at vi er ved at gå fra hinanden, han vender sig sgu aldrig til det tror jeg

Anmeld

25. januar 2011

TbCp

linselouise skriver:

hahaha den var god den med dødningehovederne Godt at de selv kan tage lidt pis på det! Min mand tror sgu hver gang at vi er ved at gå fra hinanden, han vender sig sgu aldrig til det tror jeg

Hahahaha stakkels Jeppe

Anmeld

25. januar 2011

SSL

TbCp skriver:

Hahahaha DET er sjovt... og skide provokerende

Haha, ja - helt vildt, men alle andre dage, griner hun bare af det

Anmeld

25. januar 2011

Nille-pigen

genialt 

Anmeld

25. januar 2011

SSL

linselouise skriver:

Nåårh, stakkels mand  

Men altså, det er da hammer svært at undgå, at det skal gå udover dem, når de er nærmest  

Og det er super sjovt, at han lige har markeret dagene med små dødningehoveder

Anmeld

25. januar 2011

L.J.L

TbCp skriver:

Hahahaha stakkels Jeppe

ja, men drø- irriterende faktisk. Hver evig eneste måned kommer det bag på ham, og jeg skal altid forklare i øst og i vest "skat det er altså ikke noget med dig, det er noget alle kvinder får hver måned, og ikke noget man selv er herre over, det er hormoner for h.......!!"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.