I er bare super tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2008

Becks

twinboys skriver:

PiaR skriver:

Tak hvor er du søøøød(L) og i rigtig meget lige måde, denne her side er helt fantastisk og fyldt med skønne piger...

Håber I alle sammen får en fantastisk weekend...

Stort knus til jer alle... fra Pia (H)

Ilige måde...

Åhhh jeg dufter skønt nu... Før lugtede jeg af jord og ukrudt...

Selv glad ja hvorfor ikke???

majbritt der skal have sex i aften...:$:$:$(L)(L)(L)

Så så man bliver da mere og mere jaloux her haha :$:P Dansene brandmænd og sex hihi(H)

Knus Beck(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2008

twinboys

Beck skriver:

twinboys skriver:

PiaR skriver:

Tak hvor er du søøøød(L) og i rigtig meget lige måde, denne her side er helt fantastisk og fyldt med skønne piger...

Ilige måde...

Så så man bliver da mere og mere jaloux her haha :$:P Dansene brandmænd og sex hihi(H)

Knus Beck(H)

Ja øv øv ingen i uniform i aften... Men hvis Casper var i sin...Så er jeg helt oppe og slå klokker...

Han tænder en gnist i mig og ja så er der bål og ba bu ba bu så er der udrykning...
Jeg hyler han sprøjter...:$:$

Majbritt(H)(H)(H)

Anmeld

20. september 2008

twinboys

Eva skriver:

twinboys skriver:

Beck skriver:

Hej alle jer skønne tøser...

Vil bare lige fortælle jer, at i er så super skønne herinde...
Altid klar med en hjælpende hånd og et godt råd...(L)

Og så vil jeg ønske jer alle en super lørdag...

Og Majbritt og Eva? Hyg jer nu med jeres fester I skal til idag

Knus Becky(H)

Tusind tak søde Beck...

Ja nu er jeg klar til at hoppe i spaen og gøre mig lækker til brandmanden kommer hjem fra brandøvelse...:$:$:$:D:D

Drengene er lige blevet puttet, så jeg er stoppet for idag, med at rive ukrudt op...:)

Så nu skal jeg ud at gøre mig lækker så min brandmand ikke kan lade mig gå....(L)(L)

Så nu springer jeg på hovedet i spaen...

og lige over til dig, du er der også, når vi har brug for dig...

Så 10.000 tak til dig også...(L)

Majbritt(H)

Uha, jeg har også kendt et par brandmænd...nammenam...:P:P:P

Ja øv øv ingen i uniform i aften... Men hvis Casper var i sin...Så er jeg helt oppe og slå klokker...

Han tænder en gnist i mig og ja så er der bål og ba bu ba bu så er der udrykning...
Jeg hyler han sprøjter...:$:$:$:))

Majbritt (H)

Anmeld

20. september 2008

Becks

twinboys skriver:

Beck skriver:

twinboys skriver:

PiaR skriver:

Ilige måde...

Knus Beck(H)

Jeg hyler han sprøjter...:$:$

Majbritt(H)(H)(H)

Første gang i lang tid jeg har grint så meget, haha TAK
Jeg hyler han sprøjter...
For pokker Majbritt :)):)):)):))

Knus Beck, som er glad ligenu

Anmeld

20. september 2008

twinboys

Dejligt...:D:D:D:D:D

Jeg må i tøjet, blev bare lidt nysgerrig om jeg var gået glip af noget, mens jeg svømmede rundt i vandet...

Majbritt(H)

Anmeld

20. september 2008

Becks

PiaR skriver:

Forresten Pia?

Hvordan går det med dit flotte brune hår?

Knus Becky(H)

Anmeld

20. september 2008

Pia.

Beck skriver:

PiaR skriver:

Forresten Pia?

Knus Becky(H)

he he - det GIK fint :) - ind til jeg blev træt af det :o) - så nu er jeg lyshåret igen, eller det vil sige, jeg har fået tre farver nu, en meget lys brun (mere blond), en helt lys (hvid) og så en meget mørk brun, så det er noget helt nyt nu...

jeg var faktisk glad for det mørke i starten, men så kom jeg til at savne det gamle lyse og så tog jeg mig en mellemting, så nu er jeg mere lys end mørk :)

Knus Pia

Anmeld

20. september 2008

Pia.

Mig igen Becky *S* - Bliver nød til at kommnetere dit profil billede...

Måtte lige klikke ind på det så jeg kunne se det i stort, for i den lille udgave ligner det du sidder med sådan en hashpibe *GGGG* :P

He He, men det var dog bare et sugerør og et glas ...

Knus Pia.

Anmeld

20. september 2008

Becks

PiaR skriver:

Beck skriver:

PiaR skriver:

Forresten Pia?

Knus Becky(H)

he he - det GIK fint :) - ind til jeg blev træt af det :o) - så nu er jeg lyshåret igen, eller det vil sige, jeg har fået tre farver nu, en meget lys brun (mere blond), en helt lys (hvid) og så en meget mørk brun, så det er noget helt nyt nu...

jeg var faktisk glad for det mørke i starten, men så kom jeg til at savne det gamle lyse og så tog jeg mig en mellemting, så nu er jeg mere lys end mørk :)

Knus Pia

Haha, ja jeg skifter også igen...
Skulle have været klippet og farvet idag, men min frisør aflyste, så det bliver nok imorgen istedet :D

Jeg skal have lyse, mørke og karamel farvede striber i det mørke, som så ikke er så mørkt mere, den er falmet en del :D

knus Beck(H)

Anmeld

20. september 2008

Pia.

Beck skriver:

PiaR skriver:

Beck skriver:

PiaR skriver:

Forresten Pia?

Knus Becky(H)

Knus Pia

Haha, ja jeg skifter også igen...
Skulle have været klippet og farvet idag, men min frisør aflyste, så det bliver nok imorgen istedet :D

Jeg skal have lyse, mørke og karamel farvede striber i det mørke, som så ikke er så mørkt mere, den er falmet en del :D

knus Beck(H)

lyder jo næsten som mit :).... Ja man er sjov ikk, det skal lige prøves af og så tilbage igen til det gode gamle man kender... :)

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.