Smerter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej... Skriver lige som ano, da jeg har noget familie herinde, som ikke skal vide noget ang mine smerter....

Jeg er idag 23+1 henne, men har idag haft ondt i maven hele dagen(fra navlen og ned).. Smerterne er ikke fortaget, selvom jeg faktisk har ligget stille hele dagen!!!
Det er ikke fordi min mave som sådan er spændt, sådan så den virkelig er hård.. Men lidt hård er den... Jeg har drukket en masse vand idag, og mærket masser af liv, og tisser ikke mere end jeg plejer, er ikke dårlig på nogen anden måde eller noget!!
Jeg har så her for ca 20 min siden taget to smertestillende(pamol), og de har hjulpet en del på smerterne, så det jo dejligt...

Men skriver for og høre om der er nogle der har prøvet noget ligende i den uge og hvad I gjorde/foretog jer i forhold til læge/FG???

Skal lige siges, at jeg har bækkenløsning også, dog i en "mild" grad endnu....

Knus en forvirret kvinde - 23+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Amso

Jeg har lidt meget af forstoppelse under min graviditet, kan det være det. Hvis du sådan tænker efter??

Ellers har jeg desværre ikke nogen gode bud, andet end at hvis du er nervøs syntes jeg du skal ringe til din læge og snakke med ham/hende i morgen.

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

Amso skriver:

Jeg har lidt meget af forstoppelse under min graviditet, kan det være det. Hvis du sådan tænker efter??

Ellers har jeg desværre ikke nogen gode bud, andet end at hvis du er nervøs syntes jeg du skal ringe til din læge og snakke med ham/hende i morgen.

Forstoppelse tvivler jeg lidt på det er, da jeg har været ude og ja... bummelumme to gange idag!!! Men tænker om det kan være luft der trykker, da jeg ligesom prutter stort set hver gang maven bliver mest hård og smerter slemme.... Og når prutten er væk, er smerterne også aftaget lidt i et stykke tid!!!

Anmeld

25. januar 2011

Amso

Anonym skriver:

Forstoppelse tvivler jeg lidt på det er, da jeg har været ude og ja... bummelumme to gange idag!!! Men tænker om det kan være luft der trykker, da jeg ligesom prutter stort set hver gang maven bliver mest hård og smerter slemme.... Og når prutten er væk, er smerterne også aftaget lidt i et stykke tid!!!

Det kan det godt være. Kender i hvert fald godt til det med at det letter når først man lige får lettet maven lidt for luft..   Ellers har jeg desværre ikke lige nogen bud på hvad det kan være.

Men god bedring med det i hvert fald.

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Amso skriver:

Det kan det godt være. Kender i hvert fald godt til det med at det letter når først man lige får lettet maven lidt for luft..   Ellers har jeg desværre ikke lige nogen bud på hvad det kan være.

Men god bedring med det i hvert fald.

Tak tak....

Har haft fat i lægen idag, og de mener det er kraftige plukveer jeg har haft, som så har sat sig som ømhed nu, i og med jeg har et gammelt kejsersnit... for hold op min mave er øm!!

Hihi ja.... det er en lettelse når der lige bliver sluppet en lille vind 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.