feriecenter? hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.532 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

majaeng

hej alle

vi er i den heldig situation at være blevet inviteret i feriecenter af vores datters farmor. og det er jo så dejligt at komme lidt afsted, i denne mørke tid. men hvor skal vi tage hen?

det betyder meget for os at vi kan komme ud at bade. starks tænkte jeg på det nye lalandia, men jeg søger lidt på det og kan på div. debat-sider se at badelandet i luften og vandet har været for koldt. det kan vi jo ikke bruge til noget når vores datter kun er 9 mdr!!!

er der nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Majbriteriksen

Vi har været i Skallerup klit sidste år og det var bestemt ikke sidste gang. Det ligger ved Hjørring. Vi har været i Rønbjerg, vigsø og Skallerup og det var klart Skallerup der var bedst for os. Heller ikke specielt dyrt. Jeg har et logbay kort igennem mit arbejde så der fik jeg 20 % oven i. Da vi var i Skallerup var vores yngste søn ½ år og der var fint i badelandet for ham+ der var et varmvandsbassing

Vi valgte at tage en hytte der hed 6+2 også selvom vi kun var 2 voksne og 2 børn, men kan bare ikke bo i en skotøjsæske i flere dage. Hytten var rigtig fin, med brændeovn og nogle fine rum med god plads.

Anmeld

25. januar 2011

Mi

SeaWest måske. Det har et dejligt badeland et lille legeland og ligger tæt ved stranden.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

25. januar 2011

Mira0911

hej alle

vi er i den heldig situation at være blevet inviteret i feriecenter af vores datters farmor. og det er jo så dejligt at komme lidt afsted, i denne mørke tid. men hvor skal vi tage hen?

det betyder meget for os at vi kan komme ud at bade. starks tænkte jeg på det nye lalandia, men jeg søger lidt på det og kan på div. debat-sider se at badelandet i luften og vandet har været for koldt. det kan vi jo ikke bruge til noget når vores datter kun er 9 mdr!!!

er der nogen der kan hjælpe?

Nu ved jeg ikke lige hvor I vil hen af... 

Jeg kan varmt anbefale Sea West badelandet er inkl. med i prisen af leje af hytter.... Vi var afsted sidste år med min moster som betalte hele opholdet... 

Hun har igen i år inviteret samme sted hen... 

Anmeld

25. januar 2011

Vivian67

Hej. Har I overvejet at leje et poolsommerhus istedet? Vi har et poolhus ved Oksbøl hvor poolen altid er 28 grader og luften i poolrummet lidt varmere. Hvis du er nysgerrig kan du se beskrivelse, billeder og priser på www.sommerferie.nu/865

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.