hvor lang tid gik i over tid efter p-pille stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Filippa & Liva

Baby-støv skriver:

Oki.... det er mærkeligt at kroppen kan være påvirket så lang tid....

Jeg fik min mens igen efter 26 dage.... sådan var det også før jeg begyndte på P-piller. så regner med den er regelmæssig...

Håber snart den er der for dig...

Ja, det er rigtig frusterende...

så vær glad for jeres cyklus virker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Frøken J.

anetteb skriver:

tænker på menustration.

skulle have haft min sidste onsdag, men den er stadig ikke kommet. ved godt at kroppens cyklus lige skal på plads osv. men det irritere mig nu stadigvæk.

Jeg fik den første mens, som jo var styret af pillerne, og den næste fik jeg præcis 28 dage senere. Denne måned er jeg indtil videre gået 3 dage over ift. sidste måned. Jeg ved ikke om det er graviditet eller alm. uregelmæssighed

Anmeld

26. januar 2011

metski83

For mig har det været helt anderledes. Jeg fik min normale mens. efter p pille stop, den som stadig var styret af p pillerne. Og så fik/har jeg mens igen ugen efter. Så ikke engang en uge fra mens stop, til der kom en ny "omgang". Ved ikke om det er godt eller skidt.

Anmeld

26. januar 2011

Anette&Sophia

puha. jeg vil gerne snart have mit, så det kan blive regelmæssigt igen.

Anmeld

26. januar 2011

RiUL

anetteb skriver:

tænker på menustration.

skulle have haft min sidste onsdag, men den er stadig ikke kommet. ved godt at kroppens cyklus lige skal på plads osv. men det irritere mig nu stadigvæk.

3 uger :s og det var så øv at blive ved med at teste negativ.

Anmeld

26. januar 2011

mullesmith2

Jeg sprang en hel mens over efter jeg stoppede med p piller og den var i det hele taget meget uregelmæssig i 3mdr efter.

Anmeld

26. januar 2011

2xlykke

Hej med jer.

En lille solstrålehistorie her fra mig. Jeg stoppede med p-pillerne i maj 08. Fik den ene mens styret af pillerne bagefter og ellers så jeg ikke skyggen af min mens helt frem til jul hvor jeg i januar måned skulle til undersøgelse for hvorfor den ikke dukkede op. Men det nåede jeg ikke, for juleaftensdag testede jeg positiv på en graviditetstest trods udebleven mens og i dag har jeg enæggede tvillingedrenge på 1 1/2 år. Ja, så man kan sagtens blive gravid og endog MEGET GRAVID  uden mens. Vi var heldige at ramme ægløsning alligevel, hvilket min læge godt nok havde sagt til mig, men som jeg bestemt ikke troede på. Man var vel utålmodig... Så jeg kan kun sige... test engang imellem alligevel og bevar troen...

Kh. Mia

Anmeld

26. januar 2011

Sof

Jeg stoppede d. 23 oktober 2010 og fik aldrig min mens, men testede positiv knap 9 uger efter sidste mens, men var kun knap 5 uger henne, så har sprunget en over.

Med min datter havde jeg sidste mens i marts måned hvor jeg blødte meget lidt og testede positiv i august måned og der var jeg 8 uger henne.

Med min datter havde jeg taget p-piller i 3 år og denne gang havde jeg kun taget med i 3 måneder,men jeg har efter p-pille stoppene aldrig nået at få en normal mens inden jeg er blevet gravid, så ifølge min læge er hormonerne kun lige nået ud af min krop inden jeg er blevet gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.