HJÆLP - Hvor skal min næste tattoo placeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Sees

haha... Jaah...  For så er den nemlig ikk så tydelig, når du har bare armene nede.... Jeg tror helt sikkert det ville være et fedt sted....  

Okay ikk foden... der er også nakken...

Det vil jeg helt klart lige vende med min tattovør - Vi er meget tætte, så jeg stoler på hans mening. Men nogle gange er jo rart lige at høre det fra andre også 

Tak for input

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

twinny

Sees. skriver:

Det vil jeg helt klart lige vende med min tattovør - Vi er meget tætte, så jeg stoler på hans mening. Men nogle gange er jo rart lige at høre det fra andre også 

Tak for input

Jaah... det er altid en god ide.... det gjorde jeg os, da jeg fik min på ryggen.....

Kom lige en en update, hvor det bliver....

Anmeld

25. januar 2011

Sees

Baby-støv skriver:

Jaah... det er altid en god ide.... det gjorde jeg os, da jeg fik min på ryggen.....

Kom lige en en update, hvor det bliver....

Det skal jeg ihvertfald nok gøre

Anmeld

25. januar 2011

Ox.

Jeg skal have lavet hele armen og ryggen, har en del på ryggen allerede, men sleeeeet ikke nok ...

Fyld da bare mere på den putte! Synes generelt tatoveringer er fede!!!!

(Og jer modstandere -  vær' nu sød ikke at kommentere på det her)

Anmeld

25. januar 2011

Sees

Ox. skriver:

Jeg skal have lavet hele armen og ryggen, har en del på ryggen allerede, men sleeeeet ikke nok ...

Jamen jeg ELSKER også tattoos, det er den fedeste kropsudsmykning der findes!!

Men med det fag jeg skal arbejde indenfor, bliver jeg nok nød til at få nogle tusser der kan skjules, ihvertfald sådan rimeligt.

Men altså, jeg har mit kinesiskestjernetegn på venstreskulderblad, tre stjerner (for tro, håb og kærlighed) på venstre underarm, en selvtegnet i buksekanten og Emils navn og fødselsdato på ventre ben.
Så har jeg planer om de to teatermasker, sammen med noget stjerne og blomsterværk, som skal fra fodryggen op på til midt på skindebenet, sådan lidt snoet.
Og så vil jeg gerne have lavet sådan en blomsterkædeting på ryggen, som starter på den ene hofte, og snoer sig på til skulderen i den modsatte side.
Sådan at den starter med en helt lukket blomst, og så springer de mere og mere ud - Ligesom mit liv

Ja og så er der så den lille her, jeg skal have lavet snart, men den ved jeg simpelthen ikke hvor jeg skal placeres

Anmeld

25. januar 2011

Ox.

Sees. skriver:

Jamen jeg ELSKER også tattoos, det er den fedeste kropsudsmykning der findes!!

Men med det fag jeg skal arbejde indenfor, bliver jeg nok nød til at få nogle tusser der kan skjules, ihvertfald sådan rimeligt.

Men altså, jeg har mit kinesiskestjernetegn på venstreskulderblad, tre stjerner (for tro, håb og kærlighed) på venstre underarm, en selvtegnet i buksekanten og Emils navn og fødselsdato på ventre ben.
Så har jeg planer om de to teatermasker, sammen med noget stjerne og blomsterværk, som skal fra fodryggen op på til midt på skindebenet, sådan lidt snoet.
Og så vil jeg gerne have lavet sådan en blomsterkædeting på ryggen, som starter på den ene hofte, og snoer sig på til skulderen i den modsatte side.
Sådan at den starter med en helt lukket blomst, og så springer de mere og mere ud - Ligesom mit liv

Ja og så er der så den lille her, jeg skal have lavet snart, men den ved jeg simpelthen ikke hvor jeg skal placeres

den med teatermaskerne har min kammerat næsten lige fået lavet - den fik han lavet i siden, det så SUPER fedt ud!!!!

Hvad med i nakken så? Der har jeg også, det er også nice synes jeg

Anmeld

25. januar 2011

Sees

Ox. skriver:

Sådan lidt ala den her på ryggen, bare nogle andre blomster, og andre farver - Og så skal den være mere markant, eller hvad men siger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. januar 2011

Sees

Ox. skriver:

den med teatermaskerne har min kammerat næsten lige fået lavet - den fik han lavet i siden, det så SUPER fedt ud!!!!

Hvad med i nakken så? Der har jeg også, det er også nice synes jeg

Er det rigtigt ? Har du ikke et billede jeg må se, så jeg kan blive inspireret lidt ?

Anmeld

25. januar 2011

anmaj

Puha den er da svær.....

Jeg ville også være bange for den kunne blive grim på ribbenene hvis du bliver gravid...

Måske omkring anklen? eller ned langs rygsøjlen....?

Anmeld

25. januar 2011

Ox.

Her er billedet af maskerne ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.