Hvor mange gange om måneden dyrker du sex med din partner???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2008

Fam. Madsen

ja jeg får når jeg vil have:D(L) så jeg kan ikke klage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2008

Mathilde

Jeg får det jeg vil have- og mer til lige for tiden, da vi prøver at lave en baby(L)
Jeg har aldrig manglet noget og kan få alt det jeg vil have:P

Anmeld

20. september 2008

fam.4xc

perioder mere end andre... alt efter vores energi og overskud :P Sex betyder meget i et forhold for os, men kys og kærtegn dagen igennem lige så meget :D

Anmeld

20. september 2008

netdaddy

Tror nok at sidste gang jeg fik noget gik der en ulden mammut forbi uden for.....:)):S

Men det skyldes nu også kun at min elskede hustru de sidste måneder har været højgravid og hun fødte for ca. 4 uger siden ved kejsersnit - så der er sq nok noget tid endnu indtil der sker noget på den front.....:$

Men det lover godt for hun siger at hun er konstant smålysten for tiden, så når den tid kommer, så afsætter vi sq nok sønnike hos mine forældre fra lørdag morgen til søndag aften, og så får den nok ikke for lidt.

Vi har altid haft et godt sexliv og er stadig meget opmærksomme på hinanden og giver kys og kram i løbet af dagen - og så lirer vi nok hinanden lidt meget en gang imellem, men det holder liv i gløden/gnisten for os.

Men som sagt så er jeg nok ved at være lidt tyk bag ørerne...(C)

Anmeld

20. september 2008

heaven

netdaddy skriver:

Tror nok at sidste gang jeg fik noget gik der en ulden mammut forbi uden for.....:)):S

Men det skyldes nu også kun at min elskede hustru de sidste måneder har været højgravid og hun fødte for ca. 4 uger siden ved kejsersnit - så der er sq nok noget tid endnu indtil der sker noget på den front.....:$

Men det lover godt for hun siger at hun er konstant smålysten for tiden, så når den tid kommer, så afsætter vi sq nok sønnike hos mine forældre fra lørdag morgen til søndag aften, og så får den nok ikke for lidt.

Vi har altid haft et godt sexliv og er stadig meget opmærksomme på hinanden og giver kys og kram i løbet af dagen - og så lirer vi nok hinanden lidt meget en gang imellem, men det holder liv i gløden/gnisten for os.

Men som sagt så er jeg nok ved at være lidt tyk bag ørerne...(C)

LOOOOOOOOL 8D

Anmeld

20. september 2008

monstar99

åh ikke så meget fortiden normalt er hver anden dag, men pga bækkenløsning er det 2-4gange om ugen.

Anmeld

20. september 2008

haine

(L)
Jeg er så heldig at jeg har tag selv bord... alt hva jeg vil have står til rådighed... og hvis ikke jeg selv tager tit nok så tager han8D så var lige ved at skrive som kanner.. meeeen det passer vist fint med 20-25 pr måned der er jo ogsp lige en mens i vejen:$

Anmeld

20. september 2008

Becks

haine skriver:

(L)
Jeg er så heldig at jeg har tag selv bord... alt hva jeg vil have står til rådighed... og hvis ikke jeg selv tager tit nok så tager han8D så var lige ved at skrive som kanner.. meeeen det passer vist fint med 20-25 pr måned der er jo ogsp lige en mens i vejen:$

Haha der er nogen der kan...
Ja man kan godt forbande den mens langt væk engang imellem

Knus (H)

Anmeld

21. september 2008

Monique

Jeg klager bestemt heller ikk.. :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.