SA i dag 4+4 frygter jeg, til læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

engdraget

Hej

Jeg testede ositiv i lørdags fint gravid, idag er jeg så begyndt at bløde (i formiddags), ala mens.mængde og med mens.smerter, så er jo deværre ret sikker på at det ikke "bare" er pletblødning!

Så er mit ? - bør jeg kontakte lægen i morgen for at blive tjekket, eller skal jeg bare lade naturen gå sin gang, og "op på hesten igen?" Og kan man så regne dagen idag som 1. dag i ny cyklus?

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

LISBETH:-)

engdraget skriver:

Hej

Jeg testede ositiv i lørdags fint gravid, idag er jeg så begyndt at bløde (i formiddags), ala mens.mængde og med mens.smerter, så er jo deværre ret sikker på at det ikke "bare" er pletblødning!

Så er mit ? - bør jeg kontakte lægen i morgen for at blive tjekket, eller skal jeg bare lade naturen gå sin gang, og "op på hesten igen?" Og kan man så regne dagen idag som 1. dag i ny cyklus?

Lene

jeg ville kontakte lægen, og få det tjekket så du kan være sikker på at det hele er kommet ud.

Anmeld

25. januar 2011

blomst84

Du skal scannes for at tjekke om alt er ude, eller om det bare er en almindelig blødning...

Anmeld

25. januar 2011

Kløver

Jeg ville snakke med lægen, for at være på den sikre side, for er det en SA kan det jo være, lægen vil kigge op efterfølgende, og evt lave et skrab. men håber selvfølgelig det bedste, for min veninde havde menstruation første gang, og anede ikke hun var gravid, før nogle dage efter, hvor hun blev tjekket ved lægen, og hun har i dag en dejlig søn

Anmeld

26. januar 2011

Fenja09

engdraget skriver:

Hej

Lene

Hej jeg synes også at du skal nævne det for lægen, jeg har haft det på samme måde som dig, altså pletblødninger og menses smerter, det havde jeg i uge 6 - er nu i uge 10. Du vil helt sikkert få af vide, at du skal tage nogle flere forbehold end hvis du ikke har haft blødt. Lægen vil sandsynligvis ikke undersøge dig, da det skal have "ro" - det fik jeg i hvert fald af vide. Blev først undersøgt da jeg var på vej ind i uge 8.

Håber at det bare er alm. pletblødning, som rigtig mange gravide får og at du fortsat kan glæde dig over din graviditet

Anmeld

26. januar 2011

M.O.A.R.

Ja du bliver nød til at tage til læge og blive tjekket!!

for den lille spire stadig er derinde

Anmeld

26. januar 2011

Millah

engdraget skriver:

Hej

Lene

Du skal helt klart kontakte en læge

Anmeld

26. januar 2011

Pige2009

engdraget skriver:

Hej

Lene

Jeg synes klart, du skal kontakte lægen! Han skal også sikre, at alt er kommet ud, såfremt du har haft en SA.

Håber virkelig, det bare er falsk alarm!

Anmeld

28. januar 2011

engdraget

Hej

Har så været ved læge idag, som kunne bekræfte at jeg har aborteret

Men fik heldigvis grønt lys til bare at komme igang med lagengymnastikken med det samme - han så ingen grund til at lade der gå en cyklus, så  for at jeg snart kan melde mig under fanen igen med to streger

Anmeld

28. januar 2011

DLM

Hej

først

og så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.