De der voksi poser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

Hvad er det lige de er til? Har ikke helt forstået dem? :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

LinLin

Til at sove i

Vi har den "billige" udgave fra Bilka (sleebee) - den købte vi for ikke at skulle være nervøse for at han skulle sparke dynen af når han sover ude om efteråret/vinteren Vi har også en lift som  han sover i indenfor/om natten...

De kan jo så også bruge en pose meget længere tid end en lift, men jeg er nu glad for at have haft en lift imens han var lille - den er så dejlig huleagtig

Anmeld

25. januar 2011

TbCp

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hvad er det lige de er til? Har ikke helt forstået dem? :s

Lift og dyne i et... kan man vist kalde dem

Anmeld

25. januar 2011

nilletøz

Det er en du kan ligge lille bebe i når de skal i barnevogn når det fx er vinter.. Faktisk ligesom en sovepose...
Dejlig varm, har selv en bare i lammeskind

Håber det gav mening!?

Anmeld

25. januar 2011

Turtles

Der er så baby ligger dejlig varmt og blødt..
Man kan bruge dem som en lift, og bære i dem.
Eller som en dejlig varm indpakning til baby.
Der er 2 dyner inden iden, og så er den syet så man rigtig kan pakke baby godt og varmt ind.
Jeg har en som jeg har lånt af en veninde, og da min søn er fra sidst i januar, fik jeg brugt den mens det var koldt, i han barnevogn, i stedet for en alm dyne..

Håber jeg gir mening så du bedre forstår

Anmeld

25. januar 2011

Tdittmann

de kan bruges i stedet for en lift eller som dyne/sovepose i barnevognen eller som kørepose i klapvognen eller som legetæppe når man er i byen.

En af fordelene ved en voksi frem for at putte med dyne er at barnet ikke skal puttes i alverdens tøj for at komme ud og sove.

Vi er rigtig glad for vores og ingen af børnene har nogensinde været kolde eller for varme når de kommer ind efter lur

Anmeld

25. januar 2011

BinaMor

en lift der holder til store børn også. altså helt fra nyfødt til... ja 2 år..

og tar man pladen ud er det en kørepose. de blir pakket i den så de blir halvvejs svøbt og det er lækkert for ungerne.

jeg bruger min hver aften til at putte madelina i så hun kan sove i stuen indtil jeg går op i seng og kan tage hende med uden hun vågner.

og så selvf om dagen i barnevogn. eller er jeg på shopping i centret tar jeg pladen ud og lægger posen ned i indkøbsvognen så kan hun ligge fladt (bedre for ryggen end autostol) imens jeg shopper.

pg ja er jeg ude hos veninder breder jeg den ud og vips er der tæppe hun kan lege på.

Anmeld

25. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

Hehe mange tak for jeres svar, så blev jeg klogere på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.