Spekulationer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. januar 2011

Anonym trådstarter

Altså altså hvor går jeg bare og tænker og spekulerer..

De sidste to år har min kæreste og jeg prøvet at blive gravide.. Efter godt et halvt år, tilbød chancen sig og jeg begyndte på en ny uddannelse.. Vi besluttede at vi fortsat ville prøve at blive gravide. Jeg er 26 min kæreste er 34, jeg har allerede en anden uddannelse, så jeg er nået til et andet stadie i mit liv.

Vi har nu fået af vide at vi kun kan blive gravide hvis vi får hjælp, og skal starte med behandling til marts.

Det jeg så går og tænker over er, at hvis nu jeg bliver gravid ved første forsøg, så er det midt i min uddannelse (jeg har halvanden år endnu), jeg ønsker så inderligt at blive gravid.. men hvad ville I gøre.. ville I vente til uddannelsen var færdig?.. Jeg ved jo bare ikke hvor lang tid denne behandling vil tage.. Mit arbejde ved ikke at vi prøver på at blive gravide.. men jeg ved hvad deres holding er, når jeg fortæller om nogle af mine medstuderende der bliver gravide på andre arbejdspladser, så synes de ikke det passer ind i en uddannelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

dorthemus

Jeg ville ikke vente  Som du selv siger, så ved man ikke hvor lang tid behandlingen tager..og skulle du være så heldig at blive gravid med det samme, så går det nok også  Det er også sket for så mange andre og de har klaret det fint.

Held og lykke med babyprojektet

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jeg ville ikke vente  Som du selv siger, så ved man ikke hvor lang tid behandlingen tager..og skulle du være så heldig at blive gravid med det samme, så går det nok også  Det er også sket for så mange andre og de har klaret det fint.

Held og lykke med babyprojektet

Tak Det varmer når andre deler samme synspunkt, som jeg inderst inde går rundt med...

Anmeld

25. januar 2011

dorthemus

Anonym skriver:

Tak Det varmer når andre deler samme synspunkt, som jeg inderst inde går rundt med...

Jamen så lyt til din indre stemme

Jeg ventede selv alt for mange år på at få et barn...så var det uddannelse, så arbejde, så manglende penge, dårlige kærester...og bla bla evige undskyldninger.

Til sidst var jeg 38 år og havde ingen kæreste, så fik jeg sgu barn med mig selv....og hvilken LYKKE det har været at få Runa

Igang med jer

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jamen så lyt til din indre stemme

Jeg ventede selv alt for mange år på at få et barn...så var det uddannelse, så arbejde, så manglende penge, dårlige kærester...og bla bla evige undskyldninger.

Til sidst var jeg 38 år og havde ingen kæreste, så fik jeg sgu barn med mig selv....og hvilken LYKKE det har været at få Runa

Igang med jer

Ja det er også lidt det jeg tænker.. Der kommer altid 'undskyldninger' .... Hva så hvis jeg vil tage en ny uddannelse når denne er færdig..? ... nej jeg holder på mine intuitioner.. Vi ønsker os inderligt et lille barn, og bliver aldrig mere klar end nu.. 

Din lille prinsesse ser også dejlig ud Og sejt du har gjort det alene..

Anmeld

25. januar 2011

dorthemus

Anonym skriver:

Ja det er også lidt det jeg tænker.. Der kommer altid 'undskyldninger' .... Hva så hvis jeg vil tage en ny uddannelse når denne er færdig..? ... nej jeg holder på mine intuitioner.. Vi ønsker os inderligt et lille barn, og bliver aldrig mere klar end nu.. 

Din lille prinsesse ser også dejlig ud Og sejt du har gjort det alene..

Tak

Anmeld

25. januar 2011

Faith

Jeg ville bestemt heller ikke vente!

Anmeld

26. januar 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

De sidste to år har min kæreste og jeg prøvet at blive gravide.. Efter godt et halvt år, tilbød chancen sig og jeg begyndte på en ny uddannelse.. Vi besluttede at vi fortsat ville prøve at blive gravide. Jeg er 26 min kæreste er 34, jeg har allerede en anden uddannelse, så jeg er nået til et andet stadie i mit liv.

Vi har nu fået af vide at vi kun kan blive gravide hvis vi får hjælp, og skal starte med behandling til marts.

Det jeg så går og tænker over er, at hvis nu jeg bliver gravid ved første forsøg, så er det midt i min uddannelse (jeg har halvanden år endnu), jeg ønsker så inderligt at blive gravid.. men hvad ville I gøre.. ville I vente til uddannelsen var færdig?.. Jeg ved jo bare ikke hvor lang tid denne behandling vil tage.. Mit arbejde ved ikke at vi prøver på at blive gravide.. men jeg ved hvad deres holding er, når jeg fortæller om nogle af mine medstuderende der bliver gravide på andre arbejdspladser, så synes de ikke det passer ind i en uddannelse..

Jeg ville heller ikke vente.. Det kan jo desværre tage lang tid, selvom man er i behandling..

Held og lykke med projektet

Anmeld

26. januar 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ej nu må dine medstuderende til at holde..jeg havde også en uddannelse i forvejen som pædagog, og er nu igang med den næste...jeg er også 26 år, og vi var i samme båd som jer at vi skulle i behandling for at blive gravide, og det var så gevinst ved andet forsøg.. 

jeg tager orlov når jeg mangler 8 uger, og glæder mig bare helt vildt, og har fuld støtte fra mine medstuderende...jeg har også havlandet år tilbage Så mit råd til dig/jer er at begynde behandlingen og se hvad der sker...al held og lykke til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.