ÅHH total brok indlæg fra mig, men nogen gange kan mine forældre altså tage glæden 1000% fra mig
jeg er jo blevet ansat i MIlkcopenhagen og glæder mig til at starte er i fuld gang med at finde kunder og har en del bookinger allerede så det er jo fedt. men mine forældre er bare ikke særlig opbakkene og opmuntrende. det eneste de siger er at nu skal jeg passe på og ikke gøre noget dumt eller binde mig for noget og bla bla. endelig er der noget jeg rigtig gerne vil og så skal man høre på alt det fis, bliver sku ked af det, men mest ked fordi jeg får den følelse inden i at jeg burde lade være og er tæt på at lade vær selv om det er noget jeg virkelig brænder for. ved ikke hvorfor jeg har den indstilling, men det er sku ikke sjovt
er ked og glad på samme tid..
ØV!
Dine forældre vil dig det bedste ......desværre betyder det at deres uvidenhed og skepsis kommer til at have en negativ effekt. Tror du ikke at de frygter for, at du kommer ud i noget "pyramide-agtig" salg eller sådan noget? Fordi de ikke VED noget om det, som du skal igang med?!
Tag at fortæl dem, at du virkelig glæder dig til at skulle igang, og at du er rigtig spændt på det. Og at du savner at mærke deres begejstring og glæde på dine vegne.
De er garanteret ikke ude på, at tage glæden fra dig, og ved måske ikke, at deres " pas nu på bla-bla.." faktisk påvirker dig mere end som så.
For selvfølgelig betyder det noget, at dem man har nærmest, viser opbakning, støtte og forståelse for de ting, som man brænder for og engagerer sig i.
Jeg er ret sikker på, at det ikke er deres hensigt at tage modet fra dig.
De vil bare passe på dig. Og det bunder sikkert i, at de ikke har kendskab til det. Så er det altid så nemt at stille sig kritisk og skeptisk overfor nye ting, end at give det en chance og være åben for, hvilke gode muligheder der er i det.
Lad dem forstå, at det rent faktisk betyder noget for dig.
Så er jeg sikker på, at de vil tænke lidt over det, og støtte dig mere!