Bær på islagkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Josesmor

Hej Piche´

Vi skal have hjemmelavet daim islagkage til Josephines dåb på søndag.. Men for at den ikke bliver for sød vil jeg gerne have bær ovenpå.

Men kan jeg bruge dem fra frost eller bliver det noget værre snask??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Fines mor

Josesmor skriver:

Hej Piche´

Vi skal have hjemmelavet daim islagkage til Josephines dåb på søndag.. Men for at den ikke bliver for sød vil jeg gerne have bær ovenpå.

Men kan jeg bruge dem fra frost eller bliver det noget værre snask??

Jeg ville ikke vælge bær fra frost, men noget frisk evt. en kiwi, chokoladepynt, eller andet.

Anmeld

25. januar 2011

LLN

Jeg ville lave noget frugtsovs af forsne hindbær. Tøs op og blendes med flormelis, og så pynte med lidt friske hindbær.

Anmeld

25. januar 2011

Josesmor

Fines mor skriver:

Jeg ville ikke vælge bær fra frost, men noget frisk evt. en kiwi, chokoladepynt, eller andet.

Okay tak Kiwi er bare ikke nogen favorit herhjemme og der er ikke det vilde i lækkert frugt i disse måneder....

Anmeld

25. januar 2011

Josesmor

LLN skriver:

Jeg ville lave noget frugtsovs af forsne hindbær. Tøs op og blendes med flormelis, og så pynte med lidt friske hindbær.

Det kunne da også være en mulighed Må jeg hellere lige prøve imorgen. Det er ikke lige noget jeg har prøvet før

Anmeld

26. januar 2011

Josesmor

Andre der har nogle gode forslag ??

Anmeld

26. januar 2011

Ploffer

Josesmor skriver:

Andre der har nogle gode forslag ??

Vil bare lige sige at bær fra frost kan indeholde nogle bakterier man kan blive syg af. Det anbefales at give bærrene et opkog i ca. 1 minut for at slå evt. bakterier ihjel

Så en sovs kan du godt lave, bare giv det et opkog og så frys det lidt igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.