Mærkelig følelse i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Julymama

Hej alle sammen ..

Jeg er gravid i 16 uge, og jeg har et spørgsmål.

Jeg har her i dag følt en form for ubehag i min mave.

Ikke smerte på nogen måde, overhovedet ikke ondt. Bare.. ubehag? En følelse af at der skete noget dernede. Men ikke den "boblende" følelse som jeg har læst mig til, og hørt fra min egen mor, er den måde det føles når man begynder at kunne mærke liv.

Nogen som har en idé om hvad det kunne være? Og evt. nogen som kan beskrive lidt bedre for mig hvordan det føles at kunne mærke liv

Hilsen hende den små-pylrede kommende mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Pallemor

Hej..

Først vil jeg sige at det sagtens kan virke ubehageligt at mærke liv, der sker jo rigtig meget inde i din mave lige nu

jeg følte det som bobler og tryk og luft i maven da jeg mærkede liv i starten..

Anmeld

25. januar 2011

SussieThyssen

Julymama skriver:

Hej alle sammen ..

Jeg er gravid i 16 uge, og jeg har et spørgsmål.

Jeg har her i dag følt en form for ubehag i min mave.

Ikke smerte på nogen måde, overhovedet ikke ondt. Bare.. ubehag? En følelse af at der skete noget dernede. Men ikke den "boblende" følelse som jeg har læst mig til, og hørt fra min egen mor, er den måde det føles når man begynder at kunne mærke liv.

Nogen som har en idé om hvad det kunne være? Og evt. nogen som kan beskrive lidt bedre for mig hvordan det føles at kunne mærke liv

Hilsen hende den små-pylrede kommende mor 

Det kan højest tænkeligt være plukveer, du har stiftet det første bekendtskab med.
Det kan godt føles noget underligt og ubehageligt indtil man har vendet sig til følelsen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.