Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miia90 skriver: hva er det for noget natur medicen ?
hva er det for noget natur medicen ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
camillahej skriver: mange gange tillykke hvad hedder det Natur medicin fra matas? ..
mange gange tillykke hvad hedder det Natur medicin fra matas? ..
CamillaValby skriver:Hihi neeeeej det er ikke helt hemmeligt, det var bare så jeg ikke skulle citere alle Men har fundet en anden måde at gøre det på Så det ikke er hemmeligt mere
CamillaValby skriver: Yes Hihi
Yes Hihi
ihhh tillykke med det Smiler.. Hvornår skal du så scannes? Ved du hvor langt du er henne??
NR3ønskebarn skriver: ihhh tillykke med det Smiler.. Hvornår skal du så scannes? Ved du hvor langt du er henne??
CamillaValby skriver: Tak Ja skal til en tidlig scanning d. 7. Jeg er i dag 5+2
Tak Ja skal til en tidlig scanning d. 7. Jeg er i dag 5+2
Hehe ok jamen det behøver du ikke at takke mig for Smiler...
Vil lige advare dig om tidlig scanning. Det er ikke sikkert du kan se hjerteblink endnu, så bliv ikke bange hvis du ikke kan se det
NR3ønskebarn skriver: Hehe ok jamen det behøver du ikke at takke mig for Smiler... Vil lige advare dig om tidlig scanning. Det er ikke sikkert du kan se hjerteblink endnu, så bliv ikke bange hvis du ikke kan se det
CamillaValby skriver: Er på lykkelig har lige modtaget svar fra lægen tallet er steget fra 245 i fredags til 1400 et eller andet i dag, fik ikke fat i det hele da jeg begyndte at stor tude
Er på lykkelig har lige modtaget svar fra lægen tallet er steget fra 245 i fredags til 1400 et eller andet i dag, fik ikke fat i det hele da jeg begyndte at stor tude
MashALLAH Stort tillykke søster.. Må den lille bebs blive derinde og vokse sig stor og stærk INshALLAH..
Det er bare så fedt at høre det der, hvor er langt er du så engenligt henne nu kan slet ikke nå at følge med, men wow hvor er det bare skønt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128