Side hvor man kan se antal ansøgere til uddannelserne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

FrkT

Kan det ikke passe at der engang var en herinde der linkede til en side, hvor man kunne se hvor mange ansøgere der var til de forskellige uddannelser rundt omkring i landet, og hvor mange pladser der var også??? Nogen der kan huske det? - eller måske kender siden eller en anden man kan se det på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Berta

25. januar 2011

Stumpen

Hvad har du planer om at søge ind på??

Anmeld

25. januar 2011

FrkT

Stumpen skriver:

Hvad har du planer om at søge ind på??

Sosu-uddannelsen, først hjælper og så assistent....  Meeen regner dog slet ikke med at komme ind, da der vist er en del der søger ind for tiden. Men gør jeg er det bare super. Mette har i hvert fald skrevet en rigtig fin anbefaling for mig  Bagefter måske pædagog, socialrådgiver, sygeplejerske eller jordemoder - men nu må vi se 

Anmeld

25. januar 2011

Stumpen

FrkT skriver:

Sosu-uddannelsen, først hjælper og så assistent....  Meeen regner dog slet ikke med at komme ind, da der vist er en del der søger ind for tiden. Men gør jeg er det bare super. Mette har i hvert fald skrevet en rigtig fin anbefaling for mig  Bagefter måske pædagog, socialrådgiver, sygeplejerske eller jordemoder - men nu må vi se 

Kanon  Med din erfaring burde du da have en rigtig god mulighed

Anmeld

25. januar 2011

FrkT

Stumpen skriver:

Kanon  Med din erfaring burde du da have en rigtig god mulighed

Det håber jeg bestemt  Og tak for de krydsede fingre  Hvis jeg kommer ind har Mette sagt at de stadig meget gerne vil have mig til at arbejde der i ferier og lidt weekender af og til, så det er jo dejligt  Men lad lige vær at nævne noget for nogen, hvis du møder nogen derude fra, for det er faktisk kun Mette og to fra teamet der ved at jeg søger ind, fortæller det først til de andre når - eller HVIS jeg kommer ind 

Anmeld

25. januar 2011

Stumpen

FrkT skriver:

Det håber jeg bestemt  Og tak for de krydsede fingre  Hvis jeg kommer ind har Mette sagt at de stadig meget gerne vil have mig til at arbejde der i ferier og lidt weekender af og til, så det er jo dejligt  Men lad lige vær at nævne noget for nogen, hvis du møder nogen derude fra, for det er faktisk kun Mette og to fra teamet der ved at jeg søger ind, fortæller det først til de andre når - eller HVIS jeg kommer ind 

Skal nok tie stille.. Snakker som kun med nogen hvis jeg lige møder dem nede i byen.. Men lækkert at hun fortsat vil bruge dig...

Anmeld

25. januar 2011

FrkT

Stumpen skriver:

Skal nok tie stille.. Snakker som kun med nogen hvis jeg lige møder dem nede i byen.. Men lækkert at hun fortsat vil bruge dig...

Jeps bestemt..... tror også jeg ville komme til at savne det for meget ellers 

Hvor er det du arbejder nu egentlig?

Anmeld

25. januar 2011

Stumpen

FrkT skriver:

Jeps bestemt..... tror også jeg ville komme til at savne det for meget ellers 

Hvor er det du arbejder nu egentlig?

Jeg arbejder i Ringkøbing i en underafd. til Skelbæk centeret..

Anmeld

25. januar 2011

FrkT

Stumpen skriver:

Jeg arbejder i Ringkøbing i en underafd. til Skelbæk centeret..

Okay, ved ikke hvad Skelbæk centeret er? Men fedt for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.