<3 35+2 <3 4 uger længere end 1. graviditet... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

sandratobias

Ja så blev det præcis 4 uger længere end jeg nåede ved 1. graviditet.. Er bar glad.. Håber jeg når et par uger endnu... 

Sandra - uge 35+2... Tobias født i uge 31+2... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Pige2009

Må vi så ikke se et mavebillede?

Anmeld

25. januar 2011

sandratobias

Baagøe skriver:

Må vi så ikke se et mavebillede?

Jo da... Ska lige ha taget et så..  

Anmeld

25. januar 2011

VIPpigen

Og præcis samme tid som jeg fødte min datter. Hun ville ud da hun var 35+2... Men nu vare det ikke længe før baby SKAL ud

Anmeld

25. januar 2011

sandratobias

VIPpigen skriver:

Og præcis samme tid som jeg fødte min datter. Hun ville ud da hun var 35+2... Men nu vare det ikke længe før baby SKAL ud

Oka.. Hvordan klarede hun det..??? Havde hun brug for lidt "starthjælp" eller var der intet...??? 

For er begyndt at tænke hver aften, tænk nu hvis vandet går nu eller hvis jeg nu får veer... Hvordan klare den lille det... Nu har jeg jo "kun" prøvet kejsersnit i uge 31+2 jo, så tænker oz hvis man overhovedet må føde selv nu hvis vandet nu ikk går..  

Anmeld

25. januar 2011

FruEllingsen

Hvor er det dejligt at du er nået så langt i forhold til sidste graviditet

Anmeld

25. januar 2011

sandratobias

Drømmer skriver:

Hvor er det dejligt at du er nået så langt i forhold til sidste graviditet

ja det er rigtig dejligt.. Håber da oz jeg når et par uger endnu...  

Anmeld

27. januar 2011

Pige2009

sandratobias skriver:

Jo da... Ska lige ha taget et så..  

Jaa

Anmeld

27. januar 2011

TbCp

Fantastisk! Så må du lige klemme ballerne sammen et par uger mere

Mn datter kom i 35 +2 som du er nu

Anmeld

27. januar 2011

VIPpigen

sandratobias skriver:

Oka.. Hvordan klarede hun det..??? Havde hun brug for lidt "starthjælp" eller var der intet...??? 

For er begyndt at tænke hver aften, tænk nu hvis vandet går nu eller hvis jeg nu får veer... Hvordan klare den lille det... Nu har jeg jo "kun" prøvet kejsersnit i uge 31+2 jo, så tænker oz hvis man overhovedet må føde selv nu hvis vandet nu ikk går..  

De vil ikke stoppe din fødsel hvis du går i gang nu.

Hun klarede det rigtig fint. Hun skulle have lidt Cpap, fik hun i 2 dage, og lå i kuvøse 3 dage. Og så skulle vi bare lære at amme. Det var den eneste grund til hun lå på neo i 14 dage. For da vi først fik det op at køre, så røg vi hjem. Hun er født den 4 november sidste år, og vi kom hjem den 22 november

Det var helt klart hårdt, men kender du jo så selv med en der er født endnu mere tidligt (skal vidst ikke brokke mig) Men baby skal hvertfald nok klare sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.