Skabeloner søges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.841 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Moar2011

Sad lige og kigget alt igennem til en dåb herinde, men nu mangler jeg bare skabelonerne . evt  kan hjælpe mig med dem ..

har låne nogle billeder af jer herinde fra , håber det er okey det er sådan i kan se hvad for en 3 skabeloner jeg søger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Moar2011

op op

Anmeld

26. januar 2011

Moar2011

virkelig ingen der kan hjælpe med det

Anmeld

26. januar 2011

LilyMarleen

Babyklar skriver:

Sad lige og kigget alt igennem til en dåb herinde, men nu mangler jeg bare skabelonerne . evt  kan hjælpe mig med dem ..

har låne nogle billeder af jer herinde fra , håber det er okey det er sådan i kan se hvad for en 3 skabeloner jeg søger

Hejsa..

Jeg har haft lånt en bog på Randers bibliotek, jeg tror den hedder noget i stilen med "papir - klip, fest" eller noget i den stil. Jeg skal være ærlig og sige at jeg faktisk ikke kan huske hvad den hedder, men noget i den dur. Ellers kan jeg da sende en til dig, jeg har 50 stks liggende i skabet fra dåbs-festen.

Knus

Anmeld

26. januar 2011

Moar2011

LilyMarleen skriver:

Hejsa..

Jeg har haft lånt en bog på Randers bibliotek, jeg tror den hedder noget i stilen med "papir - klip, fest" eller noget i den stil. Jeg skal være ærlig og sige at jeg faktisk ikke kan huske hvad den hedder, men noget i den dur. Ellers kan jeg da sende en til dig, jeg har 50 stks liggende i skabet fra dåbs-festen.

Knus

1000 tak for tippet - kan da lige tjekke randers bib ud ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.