Jeg brugte jo kateter indtil for 1 måned siden, fordi jeg havde problemer med at tisse. Men efter jeg holdte med at bruge det, har jeg fået smerter i urinrør + blære, som bare er blevet kraftigere for hver dag der er gået.
Jeg troede det var min graviditet, der var gået ind og generet min blære, men det er åbenbart ikke tilfældet.
Igår aftes tog jeg mig sammen og førte selv et kateter op....det lykkedes indenfor et minut. men der var kun 50 ml, hvilket er acceptabelt, så mine smerter skyldtes åbenbart ikke problemer med vandladningen denne gang.
Så kom jeg til at tænke på at smerterne faktisk først kom, da jeg droppede kateteret, og så tænkte jeg at nu ville jeg prøve udelukkende at bruge kateter og ikke tisse normalt som jeg plejer. Og nu er mine smerter pist væk forsvundet, lige bortset fra en smule irritation fordi jeg fik kateteret lidt skævt op en af gangene. Men de der krampagtige smerter i blæren er væk.....og jeg kan igen sidde op uden at få ondt.
Så jeg kan kun konkludere at der er noget galt med mit urinrør, at den simpelthen ikke kan tåle at der løber urin igennem. jeg er bare så træt af det, for jeg kan jo faktisk tømme min blære på normal vis ligesom alle jer andre, det giver bare smerter hos mig. Så nu er jeg nødsaget til at bruge kateter, selvom blære-funktionen er fuldstændig normal.....det er rigtig meget frustrerende. jeg er selvfølgelig lettet over at smerterne er væk, og at jeg fandt ud af, hvorfor det gjorde ondt. Men det er godt nok dybt godnat det her.
jeg skal op til lægen på torsdag, og så vil jeg lige høre om der er noget man kan gøre, ved et irritabelt urinrør/sarte slimhinder. Det håber jeg virkelig, for det her er godt nok nedtur 
Anmeld