økonomi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Anonym trådstarter

hey alle...

da jeg er lidt på bar bund ang, offenligt hjælp ville jeg høre om i evt kan hjælpe.. almenlige børnepenge som kommer hver måned og de børnepenge man for hvert kvatal er det noget man skal søge eller kommer det automatisk..?? og hvis man skal søge om det hvor gør man så det henne..?

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Aves.

Anonym skriver:

hey alle...

da jeg er lidt på bar bund ang, offenligt hjælp ville jeg høre om i evt kan hjælpe.. almenlige børnepenge som kommer hver måned og de børnepenge man for hvert kvatal er det noget man skal søge eller kommer det automatisk..?? og hvis man skal søge om det hvor gør man så det henne..?

på forhånd tak

Er du enlig eller samboende...dem alle får skal du ikke søge, dem for enlige skal du søge om og dem fra en evt x kan du få direkte af ham eller kommunen kan opkræve og så får du af dem...

Anmeld

25. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

hey alle...

på forhånd tak

jeg er ikke helt med på hvad du mener med de penge der kommer hver måned... men børnefamilieydelsen kommer hvert kvartal og den kommer automatisk på din NEM-konto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.