Hvorn ser jeres mad- dag ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

louiseHasselstrøm

Hejsa

ja jeg er løbet tør for ideer til mad i løbet af dagen.. Det eneste jeg har styr på er aftensmaden

Så ku godt bruge nogle ideer til mad i løbet af dagen så man får de helt rigtige ting under graviditeten...

Håber i kan gi nogle eksempler...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Mille83

Idag skal vi have kyllingefrikadeller med feta og græsk kryderi samt kartofler og gulerødder 

I løbet af ugen skal vi have spinatlassagne (har fået opskriften fra kittygirl herinde) 

Derudover står den på kyllingewok med en masse grønsager og nudler. 

Det var vist lige det jeg kan huske 

Anmeld

25. januar 2011

LIZO

vi skal ha rester for igår.. vi fik hjemmelavet pizza ( mig og sønnen) og far og datter fik spagetti og kødsovs.

idag få vi kødsovs i pizzabrød istedet for.. så det ikker det samme som igår... og smager godt

Anmeld

25. januar 2011

Mette.

louiseHasselstrøm skriver:

Hejsa

ja jeg er løbet tør for ideer til mad i løbet af dagen.. Det eneste jeg har styr på er aftensmaden

Så ku godt bruge nogle ideer til mad i løbet af dagen så man får de helt rigtige ting under graviditeten...

Håber i kan gi nogle eksempler...

Knus

Vi laver af og til en lækker pastasalat til frokost, for at få lidt andet. Vi laver af 250 gram fuldkornspasta, en pakke kylling filet, 2 snack peber, 1 dåse majs, en stor håndfuld fine ærter også lidt olivenolie med allround krydderi fra Santa MAria til at hælde over.

Vi steger kylling og skærer i små tern, koger pasta og blander så det hel sammen. Lækkert og let! Ellers er fiskefrikadeller også godt til frokost.

Anmeld

25. januar 2011

sarahb

jeg ELSKER Ristet rugbrød med Advokado og kogte æg og hjemmelavet tun mousse. Det stod den på idag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.