Opbevaring af børnesko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

matryoshka

Hej med jer! Nu har min datter efterhånden MANGE små sko, omkring 20 par faktisk. Men hvad skal vi gøre med alle hendes sko, når hun ikke bruger dem? Vi har ikke særlig meget plads, og skoene må gerne opbevares på et sted hvor det er overskueligt og let at komme til. Har I nogle tips, måske billeder af hvordan I gør? Jeg kunne godt forestille mig en sød lille sættekasse, bare med dybe og store rum, så der er plads til hendes fine, små sko. Findes de nogle sådanne et eller andet sted? MajaPiraya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
MajaPiraya skriver:

Hej med jer! Nu har min datter efterhånden MANGE små sko, omkring 20 par faktisk. Men hvad skal vi gøre med alle hendes sko, når hun ikke bruger dem? Vi har ikke særlig meget plads, og skoene må gerne opbevares på et sted hvor det er overskueligt og let at komme til. Har I nogle tips, måske billeder af hvordan I gør? Jeg kunne godt forestille mig en sød lille sættekasse, bare med dybe og store rum, så der er plads til hendes fine, små sko. Findes de nogle sådanne et eller andet sted? MajaPiraya

Hvis du bare køber en alm sætte kasse, kan du med en lille fin sav selv skære ud, så du får den plads du skal bruge, også bare stille skoen op

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

25. januar 2011

frk Jensen

Vi har en væghængt skoreol... Den er super smart. Det øverste rum er Marcus´og alle hans sko osv er deri.. Jeg har de to nederste, men tror snart at han skal have et rum mere.. Nu går der jo ikke længe før der kommer kondi sko og sandaler igen. Pyhh det fylder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.