Nogen der har bogen "kogebog for fattigrøve" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Ryberg

Jeg har nemlig opskriften på en af retterne deri, og kan ikke komme på hvad pokker jeg skal servere til det...

Opskriften hedder

"Stegt flæsk a la spareribs" ...

Hvis nogen af jer har bogen, kan i prøve at slå det op der i og se om der står noget om tilbehør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Rockertand

Nu har jeg kigget den igennem flere gange, og jeg kan ikke finde en ret, som minder om det, du beskriver..

Min mands bog (han har aldrig haft den åbnet) er fra 1992 og er skrevet af Rolf Lund.

Anmeld

25. januar 2011

Ryberg

Rockertand skriver:

Nu har jeg kigget den igennem flere gange, og jeg kan ikke finde en ret, som minder om det, du beskriver..

Min mands bog (han har aldrig haft den åbnet) er fra 1992 og er skrevet af Rolf Lund.

hmm.. så må det måske være en anden udgave ? kan det mon være festmiddage for fattigrøve ? den bog i stedet for.. kan huske den er fra bogen for fattigrøve

Men min ex har den.. og ja.. den får jeg ikke lige set i mere..

Anmeld

25. januar 2011

Mille83

KittyGirl skriver:

Jeg har nemlig opskriften på en af retterne deri, og kan ikke komme på hvad pokker jeg skal servere til det...

Opskriften hedder

"Stegt flæsk a la spareribs" ...

Hvis nogen af jer har bogen, kan i prøve at slå det op der i og se om der står noget om tilbehør?

Kan man ikke servere nogle råstegte kartofler til? De er nemme og lave og forholdsvis billige også 

Anmeld

25. januar 2011

Ryberg

Mille83 skriver:

Kan man ikke servere nogle råstegte kartofler til? De er nemme og lave og forholdsvis billige også 

Ja, snakkede lige med min moster om det, og råstegte kartofler og en hvid sovs er det vidst blevet til

Anmeld

25. januar 2011

Mille83

KittyGirl skriver:

Ja, snakkede lige med min moster om det, og råstegte kartofler og en hvid sovs er det vidst blevet til

Super - råstegte kartofler er også rigtige gode....Uhmmmm får selv helt lyst til det nu...Hehe 

Anmeld

25. januar 2011

Ryberg

Mille83 skriver:

Super - råstegte kartofler er også rigtige gode....Uhmmmm får selv helt lyst til det nu...Hehe 

ja det smager super dejligt altså!!!

Anmeld

25. januar 2011

Mille83

KittyGirl skriver:

ja det smager super dejligt altså!!!

Mums 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.